Internetinės parduotuvės Pigu.lt apyvarta pirmąjį šių metų ketvirtį buvo beveik du kartus didesnė nei praėjusiais metais - 2011 metų pradžioje pardavimo apimtys išaugo iki 7 mln. litų, kai pernai sudarė 3,8 mln. Lt.
„Prekyba internetu auga itin sparčiai, vis didesnė Lietuvos gyventojų dalis įvertina internetinės prekybos privalumus – mažesnę kainą ir patogesnį pirkimo procesą, kuomet prekė įsigyjama neišeinant iš namų ar darbo, - teigia Pigu.lt generalinis direktorius Dainius Liulys.
Pasak jo, internetu perkantys žmonės drąsėja: vis dažniau renkamasi ne tik smulkesnes prekes – kvepalus, lieknėti padedančius lankus ar vibrotreniruoklius, žaislus vaikams, patalynės komplektus, virtuvinius įrankius, smulkintuvus, kavos aparatus, skaitmeninius fotoaparatus, kietuosiuos diskus, bet ir stambius pirkinius – baldus, čiužinius, nešiojamuosius kompiuterius, buitinę techniką. Pirmąjį ketvirtį dėmesio sulaukė ir sporto, laisvalaikio, turizmo prekės, jaučiamas susidomėjimas dviračiais bei palapinėmis.
2010-aisiais prekybos internetu apimtys augo kiekvieną ketvirtį, I ketvirtį apyvarta siekė 3,8 mln. litų, o IV ketvirtį buvo beveik trigubai didesnė – 9 mln. litų.
Naujausi komentarai