Sprendimas pristatyti gėrimus išsineštinai viršijo lūkesčius Pereiti į pagrindinį turinį

Sprendimas pristatyti gėrimus išsineštinai viršijo lūkesčius

2011-10-24 13:02
Sprendimas pristatyti gėrimus išsineštinai viršijo lūkesčius
Sprendimas pristatyti gėrimus išsineštinai viršijo lūkesčius / Shutterstock nuotr.

Didžiausias šalyje restoranų tinklas „Čili“ vasaros sezonui pasiūlęs šaltą kavą bei kitus gėrimus išsinešti praneša, kad sprendimas pasiteisino, ‑ pardavimų planas viršytas keliskart. Birželio – rugsėjo mėnesiais išpilstyta tiek šaltos kavos frappe puodelių, kad vienu metu šiuo gėrimu atsigaivintų visi Alytaus miesto gyventojai.

„Kaip ir tikėjomės, „Čili“ šaltieji gėrimai išsineštinai didžiausio populiarumo sulaukė pajūrio kurortuose bei Klaipėdoje, Vilniuje, Kaune. Įvertindami, kad kavos puodelis bene kiekvieno gatve skubančio miestiečio rankose tampa kasdienybe, šaltajam metų laikui pristatome platų asortimentą karštųjų gėrimų – tai įvairios kavos, karšti vaisių kokteiliai“, - apie naujoves kalbėjo bendrovės „Čili Holdings“ generalinis direktorius Igoris Baikovskis.

Užsukus į bet kurį „Čili pica“ arba „Čili kaimas“ restoraną bus galima išsineštinai užsakyti kavos su arba be kofeino. Bus galima kavą rinktis ir su patikusiu poskonių – klevų, šokolado, mėtų, amareto, kokoso riešutų. Be abejo, pristatomos ir įprastinės kavos rūšys su pienu, grietinėle.

„Savo klientams siūlome paragauti ir karštų vaisinių kokteilių, kurie be įprastų ingredientų – obuolių, apelsinų, bananų, ananasų ‑ skaninami ir visame pasaulyje pripažintais „Monin“ sirupais. Būtent jie gėrimams suteikia egzotikos ir leidžia mėgautis neįprastu, tačiau puikiu skoniu. „Čili“ specialistai Prancūzijoje drauge su sirupų gamintojais tobulino gėrimų receptus“, - sakė I. Baikovskis.

Nuo vasaros vykdoma prekyba gėrimais išsineštinai atskleidė, kad „Čili“ klientai dažniausiai kava mėgaujasi po pietų, grįždami į darbovietes arba paskaitas. Taip pat kavos gėrimo aktyvumas šokteli po darbo valandų. Bendrovės pastebėjimu, pagrindiniai tiek šaltos, tiek karštos kavos vartotojai yra dinamiški, aktyvūs žmonės, dažniausiai didmiesčių gyventojai. Taip pat nemaža dalis klientų pirko iš karto po kelis puodelius, todėl manytina, kad „Čili“ gėrimai populiarūs ir kontorose bei įstaigose.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra