Pereiti į pagrindinį turinį

Trūko elektroninės prekybos atstovų kantrybė

2013-01-09 00:12
Trūko elektroninės prekybos atstovų kantrybė
Trūko elektroninės prekybos atstovų kantrybė / Shutterstock.com nuotr.

Lapkričio pabaigoje tarp el. parduotuvių ir komercinių bankų dėl per didelių el. apmokėjimo paslaugų įkainių įsiplieskęs ginčas įgauna pagreitį. Nors įmonės su bankais žadėjo derėtis iki sausio pabaigos, nematydamos apčiuopiamų rezultatų, jos veikti nutarė nieko nelaukusios. Lietuvos bankas padėtį tirti žada kelis mėnesius.

Devynios Lietuvos elektroninės komercijos įmonės pateikė skundą Lietuvos bankui dėl komercinių bankų taikomų įkainių už elektroninės bankininkystės paslaugas.

Centrinio banko prašoma pradėti tyrimą dėl šių paslaugų komisinių mokesčių pagrįstumo ir teisingumo, pranešė viena iš skundą pasirašiusių elektroninių parduotuvių imk.lt.

„Visą mėnesį elektroninių parduotuvių atstovai mėgino derėtis su bankais dėl galimybės koreguoti įkainius, tačiau sulaukėme nebent “kosmetinių„ pasiūlymų - apie 0,2 proc. mažesnių komisinių ar keliais litais sumažintų mokesčio lubų“, - pranešime spaudai teigė elektroninę parduotuvę valdančios bendrovės „imk.lt“ direktorius Jurgis Gylys.

Pasak jo, tokios sąlygos elektroninės bankininkystės įskiepių („Bank link”) paslaugas Lietuvoje vis tiek paliktų brangesnes nei Latvijoje, Estijoje ar kitose Europos Sąjungos valstybėse. J.Gylio nuomone, bankų Lietuvoje renkami komisiniai mokesčiai neatitinka “Bank link" paslaugos savikainos.

Be imk.lt, skundą centriniam bankui pasirašė bilietų platintojos bendrovės „Nacionalinis bilietų platintojas“ ir „Tiketa”, interneto parduotuves valdančios įmonės “Pirk LT„, “Open 24„, “Skaitmeninis pasaulis„, “Imtus„, “Desmita Solutions„. Prie skundo inicijavimo prisidėjo ir elektroninių mokėjimų bendrovė “EVP International".

Lietuvos bankas prekybininkų skundą tirti žada net iki pavasario. „Šioje paslaugos rinkoje iš tiesų matome abejonių galinčių kelti aspektų, todėl padėtį jau tiriame. Įvertinę darbų apimtį ir būtinybę atlikti objektyvią, išsamią ir visapusę analizę, manome, kad darbai gali užtrukti iki balandžio, tuomet ir planuojame pateikti vertinimus bei išvadas“, -- teigė Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius Giedrius Simonavičius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų