Beprecedentį renginį, kuris vyksta internetu, pradėjo Dubajuje pamėgtas dizaineris Furne One (Furn Van) iš „Amato Couture“, pademonstravęs 2021–2022 metų rudens ir žiemos kolekciją „The First Temptation“ („Pirmoji pagunda“).
Visi dykumoje nufilmuoti modeliai vilkėjo baltai – nėrinių nertinius su kapišonais, liemenes, kelnes. Dizaineris pademonstravo ir savą tradicinio ilgo arabų vyrų drabužio versiją su skeltuku priekyje.
„Pasaulis aplink mus keičiasi, kaip ir požiūris į madą, o labiausiai tai pastebima Artimuosiuose Rytuose“, – sakė Arabų mados tarybos vyriausiasis strategas Mohammedas Aqra (Mohammedas Aqra).
Pasaulis aplink mus keičiasi, kaip ir požiūris į madą, o labiausiai tai pastebima Artimuosiuose Rytuose.
„Arabų vyrų mados savaitė pristato vyriškų drabužių spektrą, apimantį ne tik oficialius ir gatvei skirtus drabužius, ir sudaro sąlygas vyrams Artimuosiuose Rytuose rinktis drąsesnę aprangą“, – pridūrė jis.
Tarybos organizuotame renginyje, kuris tris dienas bus transliuojamas per „YouTube“, turi pasirodyti apie 15 regiono ir tarptautinių dizainerių, įskaitant kūrėjus iš Prancūzijos, Jungtinės Katalystės, Irano ir Libano.
Ketvirtadienį taip pat buvo pademonstruoti ispanų dizainerio Arturo Obegero (Arturo Obechero) „Puro Teatro“ kūriniai, įskaitant kelnes paaukštintu liemeniu ir įmantrias, ties juosmeniu rauktas ar didžiuliais kaspinais iš nugaros puoštas palaidines.
Pirmąją Arabų vyrų mados savaitės dieną taip pat buvo parodyta „Zardouz“ kolekcija, kurioje buvo daug gyvūnų raštų marškinių ir kelnių, „Anomalous“ ir „Boyfriend The Brand“ kolekcijos.
Dubajuje įsikūrusi Arabų mados taryba atstovauja visoms 22 Arabų Lygos narėms ir dukart per metus rengia Arabų mados savaitę.
Taryba siekia visame pasaulyje reklamuoti regiono dizainerius ir mados pramonę.
Kaip nurodo Dubajaus prekybos rūmai, 2018 metais vyrų drabužiai dominavo Jungtinių Arabų Emyratų aprangos sektoriuje; jų buvo parduota už 12,3 mlrd. dolerių (10,2 mlrd. eurų).
Naujausi komentarai