Sezono naujiena sulaukė didelio susidomėjimo ir Lietuvoje – „Lidl“ parduotuvės pirmadienį nuo pat ryto sulaukė didesnio nei įprastai pirkėjų antplūdžio.Stilingos merginos jau prieš 8 val. būriavosi prie prekybos centro S. Nėries gatvėje Vilniuje.
Sutikti pirkėjus parduotuvėje ruoštasi gerokai iš anksto. Jau apie 7 val., likus valandai iki parduotuvės atidarymo, čia susirinko tarptautinės #LETSWOW kampanijos, skirtos kolekcijai pristatyti, ambasadorės Lietuvoje – socialinių tinklų žvaigždės Gintarė Gurevičiūtė, Ieva Mackevičienė ir Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė.
Pastaraisiais mėnesiais vykusioje socialinių tinklų kampanijoje žinomos moterys su savo paskyrų sekėjais dalijosi įvairiais įvaizdžiais, sukurtais pritaikius „Heidi and the City“ drabužius, o renginyje pasirodė nuo galvos iki kojų pasipuošusios prekės ženklo „Esmara by Heidi Klum“ debiutinės kolekcijos apdarais. Skirtingus jų įvaizdžius renginyje apsilankiusiems žiniasklaidos atstovams bei tinklaraštininkėms pristatė stilistė Agnė Gilytė.
Prieš savaitę Niujorko mados savaitėje pristatytoje kolekcijoje yra džinsų, megztinių, šiuolaikiško kirpimo odinių bei medžiaginių striukių klasikinių švarkų, pieštuko formos sijonų, palaidinukių, suknelių ir net aukštakulnių.
Visi jie – lengvai ir universaliai derinami tarpusavyje bei su kitais įprasto miestietės garderobo drabužiais. Kolekcijos gaminių kainos prasideda nuo 6,99 euro. Spalvų gamoje – akiai įprasta juoda, švytinti mėlyna, šiltas konjako atspalvis, leopardo kailio raštas, plieno blizgi.
Naujausi komentarai