Tokia iniciatyva – dalis Europos Sąjungos pastangų pašalinti pavojingas prekes iš rinkos. Remiantis Komisija, 2016 metais vienas iš penkių pirkėjų prekes įsigydavo internetu.
„Vartotojai turi būti tokie pat saugūs, naudodamiesi elektronine prekyba, kaip ir pirkdami prekybos centre“, – sakė ES teisingumo komisarė Vera Jourova.
Keturios internetinės prekybos bendrovės, įskaitant Kinijos milžinę „Alibaba“ ir Japonijos „Rakuten“, pasirašė įsipareigojimą, kad per dvi dienas reaguotų į ES valstybių narių pateiktus pranešimus ir per penkias dienas – į vartotojų prašymus.
Jos taip pat pažadėjo aiškiai informuoti vartotojus apie pavojingus produktus, padėti kontaktuoti ir perspėti dėl pavojingų prekių, imtis priemonių ir užkirsti kelią tokių produktų įsigijimui.
Remiantis Komisija, Europos vartotojų apsaugos agentūros praėjusiais metais pažymėjo daugiau negu 2 200 pavojingų produktų, o beveik 4 000 buvo atšaukti, uždraustas jų pardavimas ar importas.
Labiausiai paplitusios pavojingos prekės yra žaislai, kuriuose dažnai būna mažų dalių, keliančių grėsmę vaikams. Taip pat kartais esama neleistinų cheminių medžiagų.
Naujausi komentarai