„Amazon“ sprendžia klientus erzinančio kikenimo problemą Pereiti į pagrindinį turinį

„Amazon“ sprendžia klientus erzinančio kikenimo problemą

2018-03-08 08:06
BNS inf.

Jungtinių Valstijų internetinės prekybos milžinė „Amazon“ trečiadienį pažadėjo išspręsti problemą, apie kurią skundžiasi vis daugiau klientų. Pasirodo, kad kompanijos sukurta skaitmeninė asistentė Alexa ima spontaniškai kikenti, kas žmonėms tiesiog kelia šiurpą.

„Amazon“ sprendžia klientus erzinančio kikenimo problemą
„Amazon“ sprendžia klientus erzinančio kikenimo problemą / Stop kadras

Išmaniųjų „Amazon“ kolonėlių „Echo“ naudotojai apie Alexos kikenimą pastarosiomis savaitėmis ėmė vis daugiau rašyti socialiniame tinkle „Twitter“ ir net ėmė skelbti vaizdo įrašus, kuriuose užfiksuota, kaip Alexa be jokios priežasties kikena.

„Jeigu Alexa juokiasi tau į veidą, tik pagalvok, ką jis sako tau už nugaros“, – pajuokavo vienas internautas

O amerikiečių elektromobilių gamybos kompanijos „Tesla“ įkūrėjas ir vadovas Elonas Muskas (Ilonas Maskas) pajuokavo „juodžiau“ ir parašė: „Kiekvieną kartą, kai Alexa nusijuokia, miršta angelas“.

„Amazon“ teigia išnagrinėjusi problemos priežastis ir esą nustatė, kad kartais Alexa klaidingai fiksuoja komandą „Alexa, juokis“ ir ją vykdo. „Todėl mes pakeisime šią frazę į „Alexa, ar gali nusijuokti?“, kas gerokai sumažins tokių „ netikrų teigiamų“ incidentų“, – sakė „Amazon“ atstovas.

Alexą „Amazon“ sukūrė 2014 metais, o vėliau ši skaitmeninė asistentė „persikėlė“ iš „Echo“ kolonėlių į kitus įrenginius ir net automobilius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra