Artimiausiu metu turėtų startuoti naujas "Microsoft" paieškos svetainė "Bing". Darbiniu pavadinimu žinomą kaip "kumo.com", naujos kartos paieškos sistemą nuo metų pradžios testavo bendrovės darbuotojai.
Interneto paieškos rinkoje smarkiai atsilikdama nuo "Google" ir "Yahoo", naujos paieškos sistemos reklamai "Microsoft" ketina išleisti 80-100mln. JAV dolerių. Bendrovė siekia padidinti užimamos rinkos dalį ir atsiriekti dalį reklamos pajamų pyrago.
"Microsoft" savo naująją paieškos sistemą vadina "sprendimų varikliu", kuris turėtų leisti paprasčiau ir greičiau rasti reikiamus dalykus. Sistema paieškos rezultatus stengsis grupuoti į tam tikras prasmines kategorijas, o ne tik pateikti jų sąrašą. Tarp kitų naujoviškų ypatybių - galimybė vienu pelės mygtuko spustelėjimu gauti paaiškinimus, kaip nuvykti iki tam tikros vietovės, ir galimybė matyti nuorodos turinį jos neatvėrus.
Šiuo metu "Google" užima 64,2 proc. interneto paieškų rinkos, "Yahoo" - 20,4 proc., o "Microsoft" - 8,2 proc. Vis dėlto "Microsoft" vadovas Steve'as Ballmeris teigė nesitikintis, kad situacija interneto paieškų rinkoje galėtų greitai pasikeisti ir kad bendrovė pasiruošusi ilgai ir kantriai laukti rezultatų.
Naujausi komentarai