Dabartinė bilieto kaina yra 450 tūkst. JAV dolerių už vietą – gerokai daugiau nei maždaug 600 klientų sumokėjo nuo 2005 iki 2014 m., kai bilietai kainavo 200 tūkst.–250 tūkst. JAV dolerių.
Iš viso bendrovė dabar yra pardavusi 700 bilietų, naujienų agentūrai AFP sakė atstovas. „Mes pradedame savo automobilių parko tobulinimo laikotarpį turėdami aiškų planą, kaip padidinti mūsų transporto priemonių ilgaamžiškumą, patikimumą ir nuspėjamumą ruošiantis komercinei veiklai kitais metais, – pranešime sakė generalinis direktorius Michaelas Colglazieris. – Kelionių į kosmosą paklausa didelė, todėl mes parduodame vietas greičiau nei planavome“.
2004 m. įkurta „Virgin Galactic“ siekia užsidirbti pinigų iš sėkmingos bandomosios misijos, kuri buvo surengta liepą, kai R. Bransonas per kelias dienas pranoko „Blue Origin“ savininką Jeffą Bezosą šiose milijardierių kosminėse lenktynėse.
Šiuo metu bendrovė tobulina savo transporto priemones. „Virgin Galactic“, kitaip nei svarbiausios jos varžovės besikuriančiame kosminio turizmo sektoriuje „Blue Origin“ ir „SpaceX“, naudoja didžiulį nešiklį, kuris pakyla horizontaliai, įgyja didelį aukštį ir numeta raketomis varomą erdvėlaivį, kuris tada išskrenda į kosmosą.
Bilietų į „Blue Origin“ suborbitinę raketą „New Shepard“, galinčią maždaug 10 minučių įskristi į kosmosą ir grįžti atgal, kaina nežinoma, tačiau tikėtina, kad yra daug didesnė. Internetiniame aukcione pirmoji vieta buvo parduota už 28 milijonus dolerių, tačiau laimėtojas atidėjo skrydį.
Vietos „SpaceX“ „Crew Dragon“, kuri paleidžiama ant didžiulės raketos „Falcon 9“ ir su kuria NASA taip pat sudarė sutartį dėl astronautų pervežimo į Tarptautinę kosminę stotį, greičiausiai kainuos dešimtis milijonų dolerių. Rugsėjj Elono Musko įmonė paėmė keturis privačius turistus į trijų dienų orbitinę misiją, ją parėmė internetinių mokėjimų milijardierius Jaredas Isaacmanas.
Naujausi komentarai