„Firefox“ naršyklės kūrėjas „Mozilla“ prasitarė apie naujos funkcijos interneto naršyklės naudotojams. „Firefox“ vartotojai, naudodamiesi internetu, galės matyti, kurios įmonės stebi jų veiklą internete.
Naujovė pasirodė tą pačią savaitę, kai „Google“ pradėjo savo naują privatumo politiką, kuria kompanija gali teikti duomenis apie interneto vartotojus reklamos užsakovams.
„The Collusion“ funkcija „Firefox“ naršyklėje leis matyti reklamos firmas ir kitas trečiąsias šalis, kurios seka žmonių veiksmus internete, rašo „Daily Mail“.„Google“ verslas klesti dėl reklamos. 2010 metais vien už „AdWords“ interneto gigantas uždirbo 28 mlrd. dolerių.
„Google“ kovo 1 d. startavusi nauja privatumo politika kompanijai leidžia sekti ir kaupti vartotojų duomenis iš „Android“ telefonu, „Youtube“, „Gmail“. Pagal naujai įsigaliojusią tvarką „Google“ informaciją gali naudoti reklamos tikslais, kad būtų pasiekiamas kiekvienas vartotojas pagal jo individualius pomėgius ir poreikius.
„Mozilla Firefox“ yra antra pagal populiarumą interneto naršyklė. „The Collusion“ funkcija – naujas „Mozilla“ produktas, kuris buvo pristatytas Technologijų, pramogų ir dizaino konferencijoje šią savaitę. Naują pasiūlymą vartotojams pristatė pats kompanijos vadovas Gary Kovacsas.
„The Collusion“ leis interneto naršyklės vartotojas matyti, kokios reklamos įmonės stebi internautą, kai jis naudojasi internetu.
„Mozilla“ tikisi surinkti dažniausiai vartotojus stebinčių įmonių duomenis ir juos perduoti už privatumą internete kovojantiems aktyvistams.
Nors daugybė už teisę į privatumą kovojančių organizacijų „Google“ prašė atidėti naujos politikos įgyvendinimą. Įmonė į prašymus nesureagavo.
Naujausi komentarai