Pereiti į pagrindinį turinį

Kitokia vyno parduotuvė

2009-08-22 13:58
Neįprasta: naujojoje "Vyno klubo" parduotuvėje atsisakyta prabangios aplinkos.
Neįprasta: naujojoje "Vyno klubo" parduotuvėje atsisakyta prabangios aplinkos. / Jūratės Žuolytės nuotr.

Pirkti reikia vyno skonį, o ne parduotuvės aplinką – tokią Europos vyno žinovų įprastą filosofiją perduoda naujoji "Vyno klubo" parduotuvė (P.Lukšio g. 19).

Gėrimas improvizuojantiems

"Vynas – kaip ir džiazas. Žmonės, kurie mėgsta improvizacijas, mėgsta ir vyną. Juk vynas kiekvienais metais kitoks. Atkimšęs naują butelį visada susiduri su netikėtumu, jis gali būti tiek teigiamas, tiek neigiamas. Todėl vyno mėgėjai – dažniausiai drąsesni, smalsesni žmonės. Jiems įdomu ragauti, įdomu klysti, ieškoti geriausio", – įsitikinęs "Vyno klubo" bendraturtis Arūnas Starkus.

"Vyno klubo" vadovai nepabijojo rizikuoti ir atidaryti naują parduotuvę. Ji – visai kitokia nei kitos dvi esančios Vilniuje ir viena Klaipėdoje, tačiau pagaliau tokia, apie kokią jie svajojo nuo pat veiklos pradžios.

"Tai – ketvirta mūsų atidaryta parduotuvė, bet pirma tokia, kokia turėtų būti mūsų supratimu. Čia aplinka nesukelia nepatogumų pirkėjui. Parduotuvė – lyg sandėlis, ir žmogus atėjęs perka ne aplinką, o vyną", – aiškino A.Starkus.

Džiugi žinia pirkėjams: vynas šioje parduotuvėje kainuoja maždaug 5 proc. pigiau nei kitose, o perkantiems didelį kiekį – nuolaidos dar didesnės. Kitose "Vyno klubo" parduotuvėse galioja lojalumo sistema, kai klubo nario nuolaidos kaupiamos po truputį, o čia ypatingu nariu jūs galite būti kiekvieną kartą apsipirkdami.

Mėgėjams ir ekspertams

Didžiausias "Vyno klubo" išskirtinumas – jų parduotuvėse dirba tik tikri savo srities žinovai. "Visų mūsų parduotuvių pagrindas toks pats – įdomūs vynai ir protingi konsultantai", – darbuotojus gyrė A.Starkus.

Su "Vyno klubu" dirba aštuoni vyno ekspertai, kai kitos parduotuvės turi tik po vieną ar du. Suteikdamas galimybę pirkėjams pabendrauti su vyno ekspertais, "Vyno klubas" tikisi formuoti vyno mėgėjų bendruomenę – toks pagrindinis jų veiklos tikslas.

"Visada buvo ir bus žmonių, mėgstančių vyną. Mūsų tikslas – juos vienus su kitais supažindinti, – sakė A.Starkus. – Tik taip galima laužyti stereotipus. Būna žmonių, kurie mėgsta tik vienos rūšies vyną, nenori išbandyti nieko nauja. Ekspertų patarimų jie ne visuomet klauso, bet į draugo ar kolegos žodžius atsižvelgia. Taip pamažu vieni iš kitų mokosi ir keičiasi į gera.

Besidominčių daugėja

Nesvarbu, kokius laikus išgyvena Lietuva ir pasaulis, besidominčių vyno kultūra daugėja. "Vyno klubo" rengiamose degustacijose tarp dalyvių visuomet daug jaunimo. "Jie dar neišsprendę klausimo, koks vynas yra geras. Vyresni, turtingesni žmonės dažniausiai yra daug keliavę ir žino, kokio vyno nori", – pasakojo A.Starkus.

Todėl geri, retai gaunami vynai "Vyno klubo" lentynose ilgai neužsibūna. "Praėjusią savaitę atsivežėme 70 butelių "Amarone" vyno po 160 litų. Vakar per pietus išsiuntėme žinutę klientams, šiandien buvo likę tik penki buteliai. Žmonės laukia po du mėnesius ar ilgiau ir iškart užsisako, nes žino, kad paskui vėl reikės ilgai laukti", – šypsojosi pašnekovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų