Tačiau arbatos gamintojai tokiu pakeliu nebuvo patenkinti. Tuo metu arbata nebuvo itin populiarus gėrimas, siejamas tik su vyresnio amžiaus vartotojais, todėl verslininkai atkakliai siekė arbata sudominti ir jaunesnę auditoriją. Sunku patikėti, tačiau tą jiems pavyko padaryti po ketverių metų sukūrus piramidės formos arbatos maišelį.
Visų pirma, naujasis pakelis sumažino gamybos išlaidas ir mažesnė arbatos kaina tapo paskata dažniau mėgautis šiuo gėrimu.
Tačiau dar vienas svarbus dalykas buvo gerokai stipresnis ir išraiškingesnis arbatos skonis. Piramidės formos maišelyje arbatžolės turi du kartus daugiau erdvės laisvai judėti ir taip suteikia arbatai gerokai ryškesnį skonį, tarsi ji būtų užplikyta arbatinuke. Galimybė pajusti tikrąjį arbatos skonį sužavėjo pirkėjus ir pavertė šį gėrimą kasdienos ritualu.
Naujausi komentarai