Pereiti į pagrindinį turinį

Automobilių servisą švarins stebuklingas valiklis

2018-05-02 13:31
DMN inf.

Atšilus orams į gatves išriedėjo tūkstančiai automobilių, žiemą praleidusių privačiuose garažuose, saugojimo aikštelėse, daugiabučių kiemuose ar atokiuose užkampiuose. Tokie, vadinamieji sezoniniai vairuotojai susiduria su netikėtais iššūkiais.

Pagalba: "Hydrobreak" atstovas T.Lekavičius (dešinėje) ir serviso "Giberta" vadovas M.Gineika sutarė dėl tolesnio bendradarbiavimo. Pagalba: "Hydrobreak" atstovas T.Lekavičius (dešinėje) ir serviso "Giberta" vadovas M.Gineika sutarė dėl tolesnio bendradarbiavimo.

Atšilus orams – problemos

Pasak specialistų, ilgesnį laiką neeksploatuojamas automobilis tampa labiau pažeidžiamas nei mašina, kuri naudojama nuolatos. Tarp dažniausių problemų – išsikrovęs akumuliatorius, įstrigusios stabdžių kaladėlės, sumažėjęs oro slėgis padangose ir pan. Visa tai – smulkūs, nesunkiai pašalinami trūkumai. Tačiau kai kurios sezoninės problemos gali virsti didesnėmis bėdomis, ne tik sujauksiančiomis ilgalaikius planus, bet ir kainuosiančiomis nemažai lėšų.

Viena tokių, ypač būdingų senesniems automobiliams, variklio alyvos ir kitų skysčių išsiliejimas. Didesnių ar mažesnių tepalo dėmių galima rasti po dažna senesne, ilgai stovėjusia mašina. Nutikus tokiai bėdai, palikti teršalų nevalia, nes už tai gresia baudos.

Vienas būdų pašalinti tepalus – užpilti sorbento – miltelių pavidalo medžiagos, sugeriančios alyvą, įvairius degalus, kitokius skystus teršalus. Šį būdą naudoja ir dažnas automobilių remonto servisas. Juolab kad tokios įmonės su teršalais susiduria kone kasdien.

Aukodavo ir laiką, ir pinigus

Vienas tokių – Domeikavoje įsikūręs servisas "Giberta". Variklio remontą, diagnostiką, važiuoklės remontą atliekančios bendrovės darbuotojams įprastinis teršalų šalinimo būdas keldavo gausybę nepatogumų.

"Valydamiesi garažą sugaišdavome gausybę brangaus laiko. Pagalvokite: tepalą užpildavome sorbentu, palaukdavome kol susigers, tada grandydavome grindis, susikraudavome sorbentą į indus ir veždavome priduoti į specializuotas vietas", – pasakojo serviso vadovas Mindaugas Gineika.

Produktas, skirtingai nuo panašią funkciją atliekančių cheminių preparatų, nėra teršalas. Jis visiškai ekologiškas ir naudojamas biologiniam aplinkai valyti.

Ieškodami, kaip galėtų supaprastinti valymo procedūras, kauniečiai vienoje interneto svetainių aptiko informacijos apie "Hydrobreak" valiklius. Pasak aprašo, unikali plovimo priemonė itin greitai pašalina net ir riebiausius naftos produktus ne tik nuo kelio dangos, betono, bet ir įvairiausių kitų paviršių. Didžiojoje Britanijoje gaminama priemonė visiškai suskaido naftos produktus, riebalus ir aromatinės kilmės medžiagas į nekenksmingas H2O (vandenį) ir CO2 (anglies dioksido dujas).

Paskambinęs į Kaune įsikūrusią "Hydrobreak" atstovybę M.Gineika jau netrukus sulaukė įmonės specialistų. Šie atsivežė indą su paruoštu skysčiu. Ploviklio užpylę ant tepalo pelkės vyrai negalėjo atsistebėti. Klampi alyva pavirto skaidriu, aplinkai nekenksmingu skysčiu.

Paprasta ir efektyvu

"Kauno dienos" kalbintas "Hydrobreak" atstovas Tomas Lekavičius teigė, kad žmonės, pirmą kartą panaudoję jų produktus, dažnai nustemba, jog taip paprastai ir ekologiškai galima pašalinti įvairiausius teršalus.

"Iš tiesų Lietuvoje mes vieninteliai platiname šią naujovę. Mūsų produktas, skirtingai nuo panašią funkciją atliekančių cheminių preparatų, nėra teršalas. Jis visiškai ekologiškas ir naudojamas biologiniam aplinkai valyti", – pasakojo T.Lekavičius.

Sparčiai populiarėjančių "Hydrobreak" produktų efektyvumu jau įsitikino ne tik privatūs klientai. Juos naudoja priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos (avarijoms likviduoti), uostas (laivų varikliui skyriui plauti, balastiniam vandeniui, užterštam naftos produktais utilizuoti ir t.t.), kelininkai (avarijoms likviduoti, technikos priežiūrai), maisto pramonė (gamybinėms patalpoms plauti, linijoms nuriebinti, cisternoms / talpoms plauti), ūkininkai (technikos priežiūrai), automobilių servisai (patalpoms, detalėms plauti) ir daugelis kitų.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų