„Savo darbe nuolat siekiame tobulėti – būti modernūs, įdomūs ir patrauklūs pirkėjams, kuriems visada norime pasiūlyti daugiau nei įprasta kosmetikos prekių parduotuvė. Dėl to mums buvo svarbu atnaujinti vieną pagrindinių mūsų tinklo parduotuvių, įsikūrusią Kauno mieste. Be to, šiuos metus pradėjome aktyvia asortimento plėtra, todėl rekonstrukcijos ėmėmės ir ruošdamiesi naujų prekės ženklų pristatymui, kurie po sėkmingo starto Vilniuje bus siūlomi ir kituose miestuose“, – sakė „Douglas LT“ vadovė Vilūnė Spaičė.
Po rekonstrukcijos atnaujintoje parduotuvėje įkurta pirmoji Kaune „Douglas“ makiažo mokykla. Pasak V. Spaičės, ši naujovė kauniečių buvo itin laukiama, mat iki tol profesionalios makiažo pamokos buvo siūlomos tik Vilniaus ir Klaipėdos parduotuvių lankytojams. Naujai įkurtoje makiažo mokykloje paskaitas skaitys „Douglas“ grožio ekspertai. Drauge bus siūlomos ir individualios odos priežiūros bei grožio konsultacijos.
Naujo koncepto tinklo parduotuvė lankytojus pirkėjus pasitinka išskirtiniu ir moderniu interjeru. Dirbant su profesionalais projektuotojais, joje pritaikyti šiuolaikinių technologijų sprendimai – įrengti modernūs LED ekranai, lankytojų patogumui sukurta nauja navigacijos sistema, padėsianti greičiau rasti norimus odos priežiūros produktus. Taip pat specialiai parduotuvės interjerui sukurti modernūs baldai.
Atnaujinus parduotuvę, joje papildytas ir prekių asortimentas. Tarp iškirtinai tik „Douglas“ tinklo parduotuvėse siūlomų prekių ženklų Kaune pirmą kartą pristatoma prancūzų kosmetika „La Mer“, amerikiečių „Bobbi Brown“ bei „MAC“.
Pirmą kartą Kauno „Akropolyje“ „Douglas“ parduotuvė atidaryta 2013 m. Iki šiol ji yra viena didžiausių ir lankomiausių tinklo parduotuvių šalyje, kurioje kasmet apsilanko vidutiniškai 60 tūkst. pirkėjų.
Naujausi komentarai