Pereiti į pagrindinį turinį

V. Matijošaitį ir D. Trumpą pavertė krepšinio teisėjais

2019-04-26 12:30

Pastaruoju metu vis daugėja atvejų, kai reklamai yra pasitelkiamas Kauno meras Visvaldas Matijošaitis. Šįkart miestiečių akį patraukė gatvėse išklijuoti lipdukai, kuriuose jis pavaizduotas kaip krepšinio teisėjas.

"Tai staigmena"

"Su šeima vaikštinėjome po Laisvės alėją bei Senamiestį ir mūsų dėmesį patraukė lipdukai, kurių buvo priklijuota visose pakampėse. Gal žinote, kas tai? Renginys? O gal akcija?" – stebėjosi "Kauno dienos" skaitytoja Renata.

Jos užfiksuoti lipdukai yra dviejų rūšių – vienuose pavaizduotas krepšinio kamuolį į orą šiek tiek mestelėjęs Kauno meras V.Matijošaitis, kituose – krepšinio teisėju tapo JAV prezidentas Donaldas Trumpas.

Ant lipdukų į akis krenta lakoniškas užrašas "Fingerprint" NK". Šie lipdukai užklijuoti ant elektros stulpų, viešojo transporto stotelių paviljonų.

Reklamos agentūros "Fingerprint" vadovas Algirdas Sokolnikas tikino, kad tai nėra jų bendrovės reklama, o agentūros užrašas  atsirado dėl paprastos priežasties – jie parėmė studentų organizuojamą renginį.

"Logotipas ant lipdukų atsidūrė, nes studentams, organizuojantiems krepšinio renginį, padarėme nuolaidą. Lipdukų kūrėjai sakė, kad juos dalys studentams: turėjome papuošti jų kompiuterius, o dabar yra "papuoštas" miestas. Tai – staigmena", – stebėjosi pašnekovas.

Tikisi, kad nesupyks

Pasirodo, šie lipdukai yra Kauno technologijos universiteto (KTU) studentų atstovybės gegužės 10 d. organizuojamo "Naktinio krepšinio" reklama.

KTU studentų atstovybės narys, "Naktinio krepšinio" koordinatorius Augustas Bikas teigė, kad lipdukai spausdinami kasmet, dalis jų būna skirti renginiui reklamuoti, kiti – prisiminti apie vykusį renginį. Anot pašnekovo, žmonės šiuos lipdukus mėgsta prisiklijuoti ant kompiuterių ir telefonų.

"Lipdukams pasirinkome tuos veikėjus, kurie pastaruoju metu buvo ant bangos, apie kuriuos labiausiai kalbama ir kurie patraukia akį. O meras yra ir kaunietis, – kodėl naudojo žinomų žmonių atvaizdus aiškino A.Bikas. – Žmonėms labiau patinka lipdukai su žinomų žmonių atvaizdu, ypač tie, kuriuose žinomos asmenybės yra įkomponuotos nestandartinėse vietose – šiuo atveju tiek V.Matijošaitis, tiek D.Trumpas yra krepšinio teisėjai."

Nemanome, kad meras gali piktintis, nes jo atvaizdą panaudojome ne blogame kontekste, iš jo nesišaipome.

Pašnekovas pripažino, kad su pačiu meru jo atvaizdo naudojimas nebuvo derintas.

"Nemanome, kad meras gali piktintis, nes jo atvaizdą panaudojome ne blogame kontekste, iš jo nesišaipome. Mes su savivaldybe bendradarbiaujame ir kitose srityse, iki šiol nieko blogo iš jų negirdėjome", – sakė studentų atstovybės narys.

Tai, kad lipdukai išklijuoti įvairiose Kauno miesto vietose, studentą nustebino. "Juos matėme ir kai kuriuos bandėme nuplėšti, – aiškino A.Bikas. – Lipdukai studentams buvo išdalyti Studentų miestelyje, fakultetuose, bendrabučiuose. Studentai gal pamanė, kad priklijuoti visur lipdukų bus juokinga ir įdomu."

Gali būti įspėti

Paklaustas, kaip vertina tai, kad lipdukai buvo išklijuoti neleistinose vietose, A.Bikas teigė nežinantis, kaip reaguoti. "Čia toks įdomus atvejis. Nei ačiū sakyti, nei pykti ant gerbėjų, kurie juos klijavo. Lipdukus pamatė daug žmonių, bet nelabai gerai, kad jie išklijuoti neleistinose vietose. Studentai, į kurių rankas pakliuvo lipdukai, nepagalvojo ir panaudojo juos ne pagal paskirtį", – sakė studentų atstovybės narys.

Kauno miesto savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Vytautas Jurkevičius teigia, kad už lipdukų klijavimą viešose miesto vietose patuštinti piniginės nereikėtų.

"Šiuo atveju už rankos pagavę lipdukus klijuojantį asmenį galėtume jam skirti įspėjimą už šiukšlinimą", – sakė V.Jurkevičius.

"Būk savo namų Visvaldas!"

Balandžio pradžioje ne vienam kauniečiui į akis krito ir prekybos miestelio "Urmas" reklama su šūkiu "Būk savo namų Visvaldas!". Nors šiuo atveju mero atvaizdas nėra naudojamas, daugeliui ši reklama asocijavosi būtent su Kauno miesto vadovu.

„Facebook“ nuotr.

Neskoninga reklama sukėlė ir pasipiktinimo audrą socialiniuose tinkluose.

"Iš pradžių atsirado reklama "Padaryk mane", tada sekė "Išdulkink", o dabar ir Visvaldą per dantį traukia. Kam to reikia?", – virtualioje erdvėje stebėjosi Eglė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų