„Atsiprašome vairuotojų, kad pasigrobėme vieną eismo juostą, tačiau tą padarėme dėl labai paprastos priežasties – norime kuo greičiau atidaryti tiltą. Per kelias dienas turime atlikti baigiamuosius darbus ir pasiruošti asfaltavimui“, – teigė bendrovės „Kauno tiltai“ atstovė Jolanta Varkalienė.
Pasak J. Varkalienės, likusios tilto dalies asfaltavimas numatytas šios savaitės pabaigoje.
„Šeštadienio vakare planuojame užbaigti naujos dangos klojimo darbus ir atverti keturias iš šešių eismo juostų, o iki rugsėjo 1-osios eismą tiltu atnaujinti be jokių apribojimų“, – tikino J.Varkalienė.
Pasak Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Viliaus Šiliausko, pagrindinės tiltą laikančios konstrukcijos buvo geros būklės, tačiau važiuojamąją dalį buvo būtina remontuoti kuo greičiau. Dėl netinkamos hidroizoliacijos, suirusių siūlių tilto gelžbetonines konstrukcijas nuolat merkdavo lietus. Tai jas silpnino ir tiltą galėjo ištikti Panemunės tilto likimas.
Kapitalinis tilto remontas iš viso kainuos 1,23 mln. eurų. Darbus atlieka geriausią kainą pasiūliusi ir viešųjų pirkimų konkursą laimėjusi bendrovė „Kauno tiltai“. Penkių tarpatramių gelžbetoninis sijinis Varnių tiltas per Nerį pastatytas 1983 metais.
2015 metų pabaigoje Kaune po rekonstrukcijos atidarytas naujasis Panemunės tiltas. 2016 metų gruodį po rekonstrukcijos atidarytas tiltas per Jiesią. Gegužę po kapitalinio remonto eismas atnaujintas tiltu per Kauno hidroelektrinę. Šiuo metu remontuojamas Ražiškių viadukas per geležinkelį.
Naujausi komentarai