Kauno miesto savivaldybės svetainėje yra reklaminis langelis su Kauno prekės ženklu, kuris skelbia: "Kaunas dalinasi", tačiau spustelėjus ant šio ženklo galima nusivilti. Dar praėjusią savaitę čia nebuvo jokios informacijos, tiesa užvakar atsirado minimalių duomenų.
Atsakingųjų paieškos
"Sveiki atvykę. Svetainė atnaujinama. Turėkite kantrybės! Neturintieji kreipkitės į Gediminą Banaitį ir jis suteiks visą reikalingą informaciją apie miesto ženklą "Kaunas dalinasi", – skelbiama nuorodoje.
Savivaldybės interneto svetainė informuoja, kad G.Banaitis dirba miesto savivaldybės Kultūros ir meno poskyrio vyriausiuoju specialistu, tačiau jo telefonu niekas neatsiliepia. Poskyrio kolegė informavo, kad G.Banaitis šiuo metu gyvena užsienyje, nes yra tėvystės atostogose. Ji patarė Kauno ženklo klausimais kreiptis į Kultūros ir turizmo plėtros skyriaus vedėjo pavaduotoją Nomedą Prevelienę.
Deja, pastaroji apie tai nenorėjo kalbėti, paaiškinusi, kad geriausiai apie Kauno miesto prekės ženklą žino Turizmo plėtros poskyrio vedėja Inga Pažereckaitė-Kalėdienė.
Užpuolė keistas virusas
"Iš tikrųjų svetainė yra atnaujinama. Tuos darbus atlieka nors ir tėvystės atostogose esantis G.Banaitis. Darbai buvo pradėti prieš jam išeinant ir sutarta, kad jis juos baigs", – garantavo I.Pažereckaitė-Kalėdienė.
Jos teigimu, šiuo metu taip pat kuriama nauja savivaldybės svetainės kaunas.lt versija, kurioje atsiras speciali skiltis, skirta Kauno miesto prekės ženklui. "Ten ir bus visa informacija ir jokių papildomų nuorodų nereikės. Kol jos nėra, ši svetainė, kurią bandėte atidaryti, artimiausiu metu pradės veikti, nes ten buvo įsisukęs kažkoks virusas", – aiškino poskyrio vedėja.
Regis, tas keistas virusas pasitaikė sunkiai įveikiamas, nes Kauno prekės ženklas pristatytas 2014-ųjų sausį, o jam skirta svetainė tebegyvena 2015 m. vasario 1 d.
"Nežinau, kodėl ta data tokia rašoma. Mes šį klausimą tikrai žinome, sprendžiame, yra tvarkoma ir valoma. Įsivaizduoju, kad liepos pradžioje turėtų veikti, kas yra dabar, o paskui visa informacija bus perkelta į naują kaunas.lt puslapį", – tikino I.Pažereckaitė-Kalėdienė.
Kam išleidžiami pinigai?
Oficialiai Kauno prekės ženklas visuomenei buvo pristatytas 2014 m. sausio pradžioje. Kartu su juo gimė ir šūkis "Kaunas dalinasi". Juos sukūrė reklamos agentūra "Not Perfect | Y&R Vilnius". 2013 m. vykusiame viešojo pirkimo konkurse buvo renkamasi iš keturių pasiūlymų. Ankstesni bandymai sukurti Kaunui prekės ženklą buvo nesėkmingi.
Prekės ženklas ir šūkis mokesčių mokėtojams atsiėjo 8,4 tūkst. eurų. Pristačius ženklą skelbta, kad jam populiarinti 2014 m. Kauno miesto biudžete numatyti daugiau kaip 13 tūkst. eurų.
"Tie pinigai buvo skirti einamiesiems darbams: viešinti, leidybai, miesto reklamai. Visur ir buvo naudojamas Kauno prekės ženklas. Kažkokių atskirų pinigėlių nebuvo skirta", – tikino Turizmo plėtros poskyrio vedėja.
Anot jos, buvo atnaujinta leidinių koncepcija, ženklas atsirado įvairiuose plakatuose, ant suvenyrų, kuriuos savivaldybė dovanoja įvairiomis progomis. Ženklas taip pat naudotas turizmo parodose ir kituose renginiuose. "Prie šio prekės ženklo viešinimo dar prisideda Kauno turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras", – pridūrė I.Pažereckaitė-Kalėdienė.
Jos duomenimis, šiemet miesto pristatyti ir ženklui viešinti biudžete skirta apie 70 tūkst. eurų.
Naujausi komentarai