„Karaliaus Mindaugo prospekte planuojamos apsisukimui skirtos eismo juostos bus dvejose vietose – ties Smalininkų gatve ir greta pėsčiųjų tilo į S.Daukanto gatvę. Visais atvejais eismo juostų skaičius gatvėje nesumažės. Planuojamos eismo juostos bus nesiauresnės nei 3,2 m pločio. Šiuo metu eismo juostos yra platesnės, nei reikalaujama pagal Statybos techninį reglamentą, todėl susiaurinus pačias eismo juostas, jų skaičius nepasikeis“, - aiškino Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Anot jo, sprendimas priimtas dėl to, jog apsisukantys vairuotojai sudarydavo dideles spūstis, todėl tiesiai važiuojantiems vairuotojams tekdavo laukti eilėje.
„Atkarpoje tarp Maironio ir Birštono gatvių vyksta intensyvus eismas. Be to, į Karaliaus Mindaugo prospektą įvažiuojantis eismo srautas iš I.Kanto gatvės, kitų gatvių bei kiemų, apsisukdamas šiame judriame prospekte, mažina sankryžos su Birštono gatve pralaidumą, automobiliai sustodami kairės pusės kraštinėje eismo juostoje, sukuria avarines situacijas. Tas pačias problemas kelia iš Birštono gatvės į Puodžių gatvę kairįjį posūkį atliekantys automobiliai. Todėl ateityje planuojama ir čia riboti galimybę pasukti į kairę. Planuojame eismą į kairę pusę organizuoti per naujai įrengtą papildomą eismo juostą į Smalininkų gatvę“, - sakė eismo specialistas.
P.Keras tikino, kad Karaliaus Mindaugo prospekto atkarpa, kurioje šiuo metu yra pašalintas senasis ženklinimas, naujai bus baigta žymėti per artimiausias kelias dienas.
Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas sakė, kad naujai perbraižius eismo juostas, dviračiams skirtos žalios „Like Bike“ juostos nebus. „Karaliaus Mindaugo prospekto važiuojamojoje dalyje dviračių eismo juostų ženklinti neplanuojama. Dviračių eismas šioje gatvėje planuojamas už važiuojamosios dalies“, - aiškino specialistas.
Naujausi komentarai