Per blokus privažiuoti prie kai kurių namų yra neįmanoma. Praeiviai svarstė, kas nutiktų, jeigu čia išties kiltų rimtas gaisras.
"Kadangi nebuvo gaisro, nesiėmėme ir veiksmų. Mūsų darbe būna visokių situacijų, reikia tik nesutrikti", – lakoniškai komentavo Kauno apskrities priešgaisrinė gelbėjimo valdybos operacinio vadovavimo skyriaus vyriausiasis specialistas Rokas Jaruševičius ir pripažino, kad taip gaištamas brangus laikas.
Pasak Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Viliaus Šiliausko, kol kas ši Laisvės alėjos dalis vis dar laikoma statybų aikštele ir todėl darbus vykdanti bendrovė "Autokausta" nusprendžia, kaip riboti patekimą į ją.
Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis ramino, kad prie Soboro esą galima privažiuoti iš Gedimino gatvės. Tačiau portalo kauno.diena.lt žurnalistai patys įsitikino, kad visi keturi įvažiavimai užtverti betoniniais blokais.
Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas sakė, kad visi pagrindiniai Laisvės alėjos pirmojo rekonstrukcijos etapo darbai jau yra baigti. Dabar rangovams duotas laikas defektams pašalinti.
Kol objekto nepridavėme užsakovui, nenorime, kad mūsų statybvietėje kas nors važinėtų ir gadintų mūsų darbą.
"Pagal sutartį terminas gali būti pratęstas 22 dienomis. Šis laikas skirtas trūkumams pašalinti, todėl artimiausiu laiku turėtume priimti objektą", – sakė V.Šiliauskas.
Laisvės alėjos rekonstrukcijos projekto vadovas Artūras Budreika tikino, kad bendrovė siekia visus defektus pašalinti per šį mėnesį. Kai objektas bus priduotas Kauno miesto savivaldybei, neliks ir patekimą ribojančių blokų.
"Kol objekto nepridavėme užsakovui, nenorime, kad mūsų statybvietėje kas nors važinėtų ir gadintų mūsų darbą. Be to, kilus realiam pavojui, gaisrininkai tikrai lengvai nutrauktų tuos blokus į šoną. Kai pašalinsime neesminius defektus, nuimsime ir blokus", – komentavo bendrovės "Autokausta" projektų vadovas.
Naujausi komentarai