Pereiti į pagrindinį turinį

Kaunietė: kai kurie gyventojai yra įkalinti savo namuose jau du mėnesius

2021-10-19 15:03

„Dėl vykdomų namo renovacijos darbų kai kurie gyventojai yra įkalinti savo namuose jau du mėnesius“, – pasakoja daugiabutyje, esančiame Sukilėlių prospekte 88, gyvenanti Jadvyga. Anot kaunietės, dėl neveikiančio lifto ypač didelių nepatogumų patiria negalią turintys žmonės ir sergantį mažametį auginantys tėvai.

Girdi tik pažadus

Moteris pasakoja, kad šio devynaukščio namo modernizavimo darbus atlieka įmonė „Brosta“. 

„Namo renovacija yra atliekama pilnai – nuo vamzdynų keitimo, stogų šildymo, naujos elektros instaliacijos iki naujų liftų montavimo. Būtent dėl neveikiančio lifto kai kurie namo gyventojai dėl savo amžiaus ir sveikatos problemų negali išeiti iš namų, nes jiems laiptais laipioti yra per sunku. Mūsų name yra nemažai neįgalių žmonių. Turime ir sergantį mažametį vaiką, kuris nėra pats pajėgus lipti laiptais, tai jo tėvai su nepatogumais laipiojant laiptais susiduria kasdien“, – pasakojo kairėje namo laiptinėje gyvenanti skaitytoja.

Anot jos, lifto demontavimo darbai kairėje namo laiptinėje prasidėjo nuo rugpjūčio 9 d. ir pagal terminus statybos ir montavimo darbai turėjo būti atlikti spalio 1 d.

Skaitytojos nuotr.

„Eina jau trečia savaitė, kai vėluoja paleisti liftą. Susisiekus su atsakingu asmeniu iš įmonės „Paradis liftai“, kurie vykdė lifto montavimo darbus, ir pasiteiravus, kada pradės veikti liftas, jis atsako, kad nėra atsakingas, šituo adresu nekuruoja jokių darbų ir nukreipia mus kreiptis į rangovą, kuris dėl lifto montavimo darbų samdė įmonę „Paradis liftai“. Susisiekus su atsakingu  asmeniu iš įmonės „Brosta“, kuris rūpinasi visais mūsų namo renovacijos darbais, mes girdime tik pažadus, kad liftas bus įjungtas tai po dviejų dienų, tai,  kad jis turėtų veikti jau pirmadienį arba penktadienį. Pasitaikydavo atvejų, kai ragelio nekeldavo išvis, o jeigu atsiliepdavo, tai vis tuos pačius pažadus kartodavo“, – Jadvyga teigia, kad žmonės jau pavargo nuo pažadų, o rangovai neturi noro bendradarbiauti ir išklausyti žmonių nuomonės bei atsižvelgti į skundus.

„Taip pat turime priekaištų darbuotojams dėl namo fasado darbų atlikimo, kadangi buvo atsakingų asmenų apžiūrėti ir įvertinti iki šiol atlikti fasado šildymo ir plokščių dengimo darbai ir buvo per apžiūrą nustatyta broko, buvo supildytas darbų broko ištaisymo aktas ir perduotas vadovui su prašymu viską ištaisyti, o jis su pašaipa pasakė, kad visur pasitaiko broko. Dėl įmonės „Brosta“ netinkamai atliktų darbų gyventojai ne kartą skundėsi, tad gal kitos bendrijos prieš pradedant namų modernizavimo darbus atsižvelgs į atsiliepimus apie šią įmonę“, – vylėsi pašnekovė.

Problemos nemato

Dėl įmonės „Brosta“ netinkamai atliktų darbų gyventojai ne kartą skundėsi, tad gal kitos bendrijos prieš pradedant namų modernizavimo darbus atsižvelgs į atsiliepimus apie šią įmonę.

Portalui susisiekus su įmonės „Brosta“ atstovu, šis tikino nematąs problemos. 

„Na, tai užtrunka. Statybos darbai vyksta, daugiabučio renovacija. Viskas vyksta pagal kalendorių“, – sakė Projektų valdymo skyriaus vadovas Kęstutis Miškinis.

Perklausus, kodėl gyventojai skundžiasi vėluojančiais darbais, atstovas teigė, kad: „Vėlavimas būna visoks. Tai vienas glaistyti turi, tai ne laiku išdžiūsta, tai užtrunka. Statybos vyksta, tai normalus dalykas, kad kažkoks darbas šiek tiek užsitęsia, tai čia net ne vėlavimas gaunasi. Tai ne dvi savaitės, kaip ten kažkas įvardijo, tikrai ne dvi savaitės. Terminai yra iškabinti, viskas vyksta pagal grafiką. Nematau problemos. Kad ten yra neįgaliųjų, tai bendrija tokiais dalykais turėjo pasirūpinti prieš daugiabučio renovaciją ir apsvarstyti lifto atjungimo galimybę, kažkokius tai keltuvus neįgaliesiems sugalvoti, ar kažką panašaus. Mes turime pakeisti liftą – išardom seną ir turime įrengti naują. Viskas. O visi darbai užtrunka, nėra vėlavimo. Kiek žinau, šiandien perdavė dokumentus, tai bendrija irgi įdomiai pasirinko, kad viena įmonė įrenginėja liftus, kita įmonė prižiūrės. Taip jau pati bendrija susidėliojo, tai vėl užtrunka dokumentų perdavimai. Tai jau ne nuo manęs priklauso.“

Buvo nenumatytų trukdžių

Įmonės „Paradis liftai“ atstovas tikino, kad grafiko sudarymo metu nenumatytų trukdžių darbams buvo. Tiesa, išsamaus komentaro dėl darbų atlikimo, fizinių kliūčių darbų vykdymui atsiradimo priežasčių ir šalinimo ar įmonės bei  užsakovų tarpusavio įsipareigojimų vykdymo jis teigė negalįs pateikti dėl asmens duomenų apsaugos.

„Dėl darbų vykdymo bendrai galiu pasakyti tik tiek, kad grafiko sudarymo metu nenumatytų trukdžių darbams buvo. Vis tik jau antradienį, dar gerokai prieš jūsų kreipimąsi, šio lifto dokumentai jau buvo perduoti pirmininkei. Ji organizuoja lifto paleidimo procesą pagal potencialiai pavojingų įrenginių paleidimo tvarką, o mes tam įtakos nebeturime. Vertinant visas aplinkybes, mūsų darbai buvo atlikti per mažiausią įmanomą laiką ir laikantis tiek sutarties su tiesioginiu užsakovu sąlygų, tiek ir savo iniciatyva žengiant papildomus žingsnius, kurie padėtų kuo greičiau įjungti liftą gyventojams“, – teigė  „Paradis liftai“ pardavimų vadovas Povilas Mizgaitis.

„Nė vienas gyventojas, mano žiniomis, nebuvo nukreiptas kalbėtis su kitomis įmonėmis, visą informaciją, kurios buvo klausta, suteikiau asmeniškai surinkęs informaciją iš su atskirais darbų etapais susijusių kolegų ir perskambinęs perdaviau klaususiems asmenims. Sutinku, informacijos surinkimas dažnai trunka ir keletą valandų, jei kolegos būna susirinkimuose, arba klausimas užduodamas ne darbo valandomis – ir ilgiau, todėl ne kartą yra tekę informuoti pakartotinai po valandos tuo pačiu klausimu skambinantiems gyventojams, kad atsakymo dar neturiu ir kai tik turėsiu būtinai perskambinsiu, visais atvejais taip ir buvo padaryta, įskaitant ir su jumis susisiekusią gyventoją“, – aiškino įmonės atstovas.

P. Mizgaitis teigė suprantąs, kad renovacijos procesas nėra lengvas nei vieno namo gyventojams, ypač sunku, kai keičiamas liftas laiptinėje kur ir taip yra tik vienas liftas. Juo labiau – judėjimo ribotumą turintiems asmenims.

„Šiais atvejais dedame visas pastangas kuo operatyvesniam darbų atlikimui, tačiau senos statybos ir daugelio atskirų savininkų valdomi pastatai neretai reikalauja spręsti vis naujas ir netikėtas situacijas, kurios reikalauja papildomo laiko ir visų susijusių šalių geranoriško siekio jas suprasti ir spręsti“, – teigė P. Mizgaitis.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų