Pereiti į pagrindinį turinį

Kaunietis siunta: bankas neatidavė visų pinigų

2019-02-28 10:59

Medicinos banko klientas, turėjęs banke terminuotą indėlį, jį atsiėmė, tačiau negalėjo atgauti visų susikaupusių palūkanų. Darbuotoja iš pradžių sąskaitoje paliko keturis eurus, kitą kartą pareikalavus grąžinti visą sumą, išmokėjo tik tris eurus.

Konfliktas: kaunietis pasipiktino Medicinos banko darbuotojų pozicija, tačiau banko atstovai atkerta, kad viskas numatyta sutartyje.
Konfliktas: kaunietis pasipiktino Medicinos banko darbuotojų pozicija, tačiau banko atstovai atkerta, kad viskas numatyta sutartyje. / Eitvydo Kinaičio nuotr.

Banko darbuotoja kauniečiui aiškino, kad tokios taisyklės, esą sąskaitoje privalo likti pinigų. Toks pareiškimas nustebino klientą, nes sutartyje su banku tokios sąlygos nenurodytos. Vyras įsitikinęs, kad, atsiėmus indėlį, sąskaita turi būti automatiškai uždaroma, o ne laikoma, administruojama ir už tai renkamas mokestis.

"Kasininkė aiškino, jeigu viską grąžintų, po kiek laiko ji su kolegomis būtų priversta manęs ieškoti, kad padengčiau kažkokias išlaidas", – pasakojo klientas. Jis iš kasininkės sulaukęs ir retorinio klausimo, kad euras jam tikriausiai juk nedideli pinigai.

"Nedideli. Tai ne finansinis, o labiau moralinis nukentėjimas – privalo viską atiduoti", – dėstė vyras, indėlį banke išlaikęs tiek, kiek numatyta sutartyje.

Teisybės ieškoti vyras bandė ir kalbėdamasis su kasininke, ir vėliau skambino banko nurodytu telefono numeriu. "Atsiliepusiai konsultantei viską išsakiau. Po kelių valandų skambino mane aptarnavusi kasininkė. Ji sakė, kad laikosi savo nuomonės ir likučio negrąžins", – kalbėjo kaunietis.

"Manote, toks atvejis, kaip nutiko su manimi, kasininkei yra pirmas, jeigu ji su manimi bendravo taip pasitikinčiai? Manau, kad tikrai ne. Tik dėl euro ar 80 centų niekas nesikreipia, neskiria laiko ilgai aiškintis ir nekelia triukšmo. Prieš 30 metų veikė banditai. Dabar oficialiai jų nėra, tačiau žmogus yra žeminamas, kvailinimas", – nusileisti neketino vyras.

Banko pozicija

Medicinos banko Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus projektų vadovė Jovita Janeikienė "Kauno dienai" teigė, kad, padėdami indėlius jų banke ir sudarydami sąskaitos sutartis indėliams aptarnauti, klientai yra informuojami apie tai, kad už teikiamas paslaugas yra taikomi mokesčiai, nurodyti banko paslaugų ir operacijų kainyne.

Tai ne finansinis, o labiau moralinis nukentėjimas – privalo viską atiduoti.

"Ši informacija yra pateikta banko sąskaitos sutartyse, taip pat klientai papildomai apie tai informuojami padėdami indėlį. Su aktualiu banko paslaugų ir operacijų kainynu klientai gali susipažinti bet kuriame banko padalinyje, internetu ar susisiekę su banku telefonu", – aiškino J.Janeikienė.

Anot jos, Medicinos banko klientams taikomas mėnesinis minimalus pagrindinių banko paslaugų mokestis, kuris nuo 2018 m. spalio 1 d. yra lygus vienam eurui. "Jis skaičiuojamas banko klientams kiekvieną mėnesį ir nuskaitomas nuo klientų lėšų banko sąskaitoje mėnesio pabaigoje. Klientams atsiimant savo indėlius, nuo išmokamos sumos atskaičiuojami visi iki indėlio atsiėmimo dienos atsiradę mokesčiai ir tik tada klientams išmokami pinigai. Jeigu išmokant indėlio su palūkanomis sumą klientui buvo sumokėta ne visa indėlio sąskaitoje buvusi suma, tai buvo padaryta tik dėl dalies lėšų rezervavimo mokesčiams nuskaityti mėnesio pabaigoje", – dėstė banko atstovė.

Ji akcentavo, kad banko sąskaitos klientams atidaromos ir uždaromos tik pačių klientų prašymu. "Jeigu klientai pageidauja uždaryti Medicinos banke turimas banko sąskaitas, jie tai gali padaryti pateikę prašymus savo interneto banko paskyroje arba atvykę į banką, tiek indėlio atsiėmimo metu, tiek vėliau", - aiškino J.Janeikienė.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų