„Nedelsti ir sumokėti atidėtus mokesčius taip pat turėtų mokesčių mokėtojai, kuriems iki spalio 31 d. buvo taikomos mokestinės pagalbos priemonės, nes nuo lapkričio 1 d. nesumokėtiems mokesčiams pradėti skaičiuoti delspinigiai“, – sako Kauno AVMI viršininkė Judita Stankienė, pridurdama, jog finansinių sunkumų turintys ir mokesčių sumokėti per nustatytą terminą negalintys asmenys gali kreiptis į VMI su prašymu dėl mokestinės paskolos sutarties (MPS) sudarymo su palūkanomis.
Iš viso šiuo metu mokesčių nepriemoką, kuriai buvo taikoma mokestinė pagalba ir tik nuo lapkričio 1 d. pradėti skaičiuoti delspinigiai, Kauno apskrityje turi beveik 1,6 tūkst. įmonių (6,6 mln. eurų), 2,9 tūkst. savarankiškai dirbančių gyventojų (703 tūkst. eurų) ir 16 tūkst. jokios veiklos nevykdančių gyventojų (1,9 mln. eurų).
Konsultacijas dėl mokestinės paskolos sudarymo bei kitais mokesčių klausimais gyventojai gali gauti paskambinę 1882 (+370 5 260 5060) ar 8 5 2191 777, taip pat pateikę paklausimą elektroniniu būdu per „Mano VMI“. Konsultacijos aptarnavimo padaliniuose – su išankstine rezervacija.
Primena gyventojų aptarnavimo padaliniuose tvarką
Kauno apskrities valstybinė mokesčių inspekcija (Kauno AVMI) primena, kad ekstremalios situacijos metu aptarnaujami tik tie klientai, kurie yra iš anksto rezervavę vizito laiką. Rezervuoti laiką galima telefonu 8 5 2191 777, išklausius pranešimą reikia spausti 6 ir pasirinkti apskritį. Kauno AVMI aptarnaujamoje teritorijoje atvykti pasikonsultuoti galima į Kauno, Alytaus, Druskininkų, Lazdijų, Varėnos, Marijampolės, Šakių, Vilkaviškio, Kaišiadorių, Prienų, Raseinių, Jonavos ir Kėdainių padalinius. Atvykstant konsultacijai į VMI padalinį galimybių paso nereikalaujama.
Užtikrinant klientų ir darbuotojų saugumą, aptarnavimo padaliniuose laikomasi reikiamų atstumų, klientų aptarnavimo vietose įrengtos pertvaros, atvykstančių klientų prašoma dėvėti apsauginę veido kaukę bei dezinfekuoti rankas, pagal galimybes – mūvėti vienkartines pirštines.
Pažymėtina, kad gyventojai didžiąją dalį klausimų gali išspręsti su mokesčių specialistais pasikonsultavę telefonu, taip pat pateikę paklausimą raštu e. būdu per „Mano VMI“. Atvykti į padalinį rekomenduojama tik tada, jei gyventojas neturi elektroninių prisijungimo priemonių ir negali pasinaudoti e. paslaugomis, tačiau privalo pateikti dokumentus ar patikslinti deklaracijas.
VMI primena, kad paslaugos teikiamos telefonu 8 5 2191 777, o konsultacijos – numeriu 1882 arba +370 5 260 5060. Telefonu suteikta konsultacija yra lygiavertė rašytinei, nes pokalbiai yra įrašomi bei saugomi 5 metus.
Siekiant užtikrinti duomenų apsaugą į VMI padalinį atvykstantis gyventojas privalo turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jeigu gyventojas atstovauja kitam asmeniui, VMI specialistui taip pat privaloma pateikti notaro patvirtintą įgaliojimą.
Savarankiškai aktualią informaciją, paaiškinimus, atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus galima rasti VMI interneto svetainėje www.vmi.lt ir VMI „Youtube“ kanale. Aktuali informacija skelbiama ir oficialiame VMI socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje.
Atkreipiamas dėmesys, kad operatyviai reaguojant į nuolat kintančią pandeminę situaciją gali keistis ir aptarnavimo tvarka VMI padaliniuose, todėl gyventojai raginami stebėti naujausią informaciją viešojoje erdvėje, taip pat ir VMI interneto svetainėje www.vmi.lt.
Naujausi komentarai