„Vairuotojų prašome iš anksto planuotis keliones ir rinktis alternatyvius maršrutus. Vykstantiems į Lapes ar iš jų, rekomenduojama keliauti pro Šilainius ar PLC „Mega“ – Vytėnų, Sargėnų ir Domeikavos kryptimis.
21-ojo maršruto autobusas stos visose įprastinėse stotelėse, išskyrus „Šiaurinio aplinkkelio tilto“ sustojimą. Vykstantieji viešuoju transportu turėtų įvertinti, kad kelionė gali užtrukti ilgiau“, – rašome išplatintame pranešime.
„Kauno tiltai“: A. Meškinio tilto griovimas vyko pagal projektą
Darbai demontuojant A. Meškinio tilto konstrukcijas Kaune vyko pagal projektą, sako generalinė rangovė bendrovė „Kauno tiltai“.
Antradienio vakarą atitrūkus daliai ardomo tilto konstrukcijos, bendrovė teigia, jog bus peržiūrima technologija.
„Vakar vakare demontuojant viduriniojo A. Meškinio (Kleboniškio) tilto konstrukcijas, nuo atramos atitrūko ir persisvėrė perdangos dalis. Laimei, buvo išvengta skaudžių pasekmių – nei žmonės, nei automobiliai įvykio metu nenukentėjo“, – BNS atsiųstame komentare trečiadienį teigė „Kauno tiltų“ generalinis direktorius Aldas Rusevičius.
Pasak jo, griovimo darbus objekte atlieka „ilgametę tokių darbų patirtį turintis subrangovas“. A. Rusevičiaus teigimu, darbai buvo vykdomi pagal suderintą griovimo darbų technologinį projektą.
„Pagal tą pačią technologiją jau buvo sėkmingai išardyta didžioji dalis tilto“, – teigė jis.
Kaune lūžusi tilto konstrukcija trenkėsi į žemę
„Nedelsiant reagavome į įvykį – aiškinamės jo galimas priežastis, incidento aplinkybes, peržiūrėsime griovimo darbų technologiją. Informavome ir toliau bendradarbiaujame su atsakingomis institucijomis. Įvykiui ištirti bus suburta kompetentingų ekspertų komisija, kuri objektyviai įvertins situaciją bei pateiks išvadas“, – nurodė „Kauno tiltų“ vadovas.
Kaip BNS sakė Kauno apskrities policijos atstovė Reda Zarauskienė, policijai apie įvykį pranešta apie 22 val. antradienį. Buvo uždaryta po tiltu esanti Panerių gatvė, eismą čia trečiadienį reguliuoja policijos pareigūnai.
Pagal tą pačią technologiją jau buvo sėkmingai išardyta didžioji dalis tilto.
Kleboniškio, arba A. Meškinio, tiltas per Nerį Kaune iš dviejų tiltų pertvarkomas į trijų dalių: pernai pavasarį atidarytas naujas – šiaurinis tiltas, vidurinis bus nugriautas ir jo vietoje statomas naujas, o pietinis bus iš esmės rekonstruojamas.
Lietuvos automobilių kelių direkcija pranešė, jog eismas šalia nuvirtusios konstrukcijos esančiais dviem tiltais – pietiniu ir naujai pastatytu – vyksta be apribojimų.
„Rangovui nurodyta stebėti situaciją ir atsiradus menkiausiems įtarimams dėl eismo saugos užtikrinimo rangovas privalo operatyviai informuoti Kelių direkciją ir imtis veiksmų riboti eismą“, – nurodo direkcija.
Pirminiais duomenimis, naujai pastatytas ir pietinis tiltai per Nerį nepažeisti.
Pasak Kelių direkcijos, rangovas nuolat informuoja ją apie situaciją ir priimamus sprendimus, jos atstovai vertina situaciją įvykio vietoje, taip pat imsis veiksmų įvertinti tilto griovimo darbų aplinkybes.
Kelių direkcijos duomenimis, darbai buvo vykdomi pagal technologinį projektą, kurį rangovas dabar turės peržiūrėti, įvertinant įvykius statybvietėje.
Nugriuvo tvarkomo A. Meškinio tilto konstrukcija
A. Meškinio tilto per Nerį (viduriniojo tilto) rekonstrukcijos ties Kaunu darbai pradėti praėjusiais metais. Pagal sutartį darbai turėjo būti baigti iki 2024 metų pabaigos.
Sutarties su „Kauno tiltais“ vertė – 68,37 mln. eurų (su PVM). Skaičiuojama, kad šiuo kelio ruožu, į kurį patenka ir minėtas tiltas, nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“ kai kuriomis dienomis automobilių srautas siekia iki 78 tūkst. automobilių.
Naujausi komentarai