"Iki birželio 3 d. konkurse nebuvo sulaukta paraiškų. Kitą savaitę konkurso komisija svarstys, ką daryti toliau. Bus svarstoma, ar reikėtų keisti konkurso sąlygas, ką būtų galima palengvinti. Jeigu bus pakeitimų, tada bus kreipiamasi į Vyriausybės koncesijų komisiją, kad ši patvirtintų naujas sąlygas", – sakė susisiekimo ministro atstovas Ričardas Slapšys.
Anot jo, potencialūs koncesininkai, kurie domėjosi konkursu, abejojo dėl upės gylio palaikymo ir krovinių srauto užtikrinimo.
"Upė vasaros metu stipriai nusėda ir svarstoma, kaip galima palaikyti gylį. Be to, yra klausimų dėl krovinių poreikio", – kalbėjo R.Slapšys.
Dabar konkurso sąlygos numatė, kad 25 metų trukmės sutartis bus trijų dalių. Pirmajame etape – per pirmus penkerius metus – koncesininkas turėtų įrengti papildomai 80 m krantinės, krovos aikštelę ir priešgaisrinę infrastruktūrą, prieplaukoje per valandą būtų galima perkrauti iki devynių 1 tūkst. talpos tonų baržų. Antrame plėtros etape būtų statomi sandėliai, administracinis ir kiti pastatai, jei jų reikės, o trečiajame – plečiama infrastruktūra.
Marvelės prieplauką už 2,8 mln. eurų anksčiau statė Kauno statybos ir kelių remonto bendrovė "Kamesta" kartu su "Šilutės polderiais" – pernai baigta statyti 120 m ilgio prieplauka, įrengta 1 ha teritorija kroviniams sandėliuoti. Prieplauka pritaikyta krauti krovinius konteineriuose, statybines medžiagas, medieną, kitus didžiagabaritinius ir sunkiasvorius krovinius.
Dėl prastos infrastruktūros krovininė laivyba Nemunu beveik nebevyksta nuo 1993 m.
Naujausi komentarai