„Dar kartą ačiū kolegoms iš Vilniaus už Kauno reklamą. Užrašėm ir atsakymą. Be klaidų“, – prie VGTU reklamų atsiradusius ryškius ženklus komentavo KTU atstovai.
Jų teigimu, ryškiaspalviame fone užrašytą žodį „Taip“ galima rasti prie visų VGTU stendų Kaune.
Aistras sukėlusios VGTU reklamos kabo ties įvairiais mieste esančiais universitetais. Reklamose klausiama: „Ar tikrai nori keturi metus praleisti Kaune?“, „Ar tikrai esi ten, kur turi būti?“ ir pan. prie reklamos dar buvo prierašas, rinktis VILNIAUS TECH universitetą.
Sukėlė pasipiktinimą
Portalas kauno.diena.lt skelbė, kad tokiu VILNIAUS TECH universiteto bandymu patraukti studentus pasipiktino Kauno technologijos universiteto Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto dekanas Ainius Lašas.
„Mano kaimas yra krutesnis už tavo kaimą: VGTU reklamuoja Vilnių Kauno sąskaita! Jo... Matyt daugiau savo pridėtinių verčių nerado. Tai siūlau naują VGTU šūkį: „VGTU – we suck, but Vilnius is lovely!“, – taip „Facebook“ rašė jis.
Lietuviškai jo siūlomas šūkis skambėtų maždaug taip: „VGTU – mes nieko verti, bet Vilnius – mielas“.
VGTU reklamuoja Vilnių Kauno sąskaita!
Komentatoriams užkliuvo ir teksto esmė, ir gramatika. „Keturis metus“ neblogai apibrėžia tokios reklamos lygį“, – pastebėjo Antanas, pasigedęs su žodžiu „metai“ vartotinos daugiskaitinės skaitvardžio formos.
Ir tai ne vieninteliai klausimai, kurie glumina žmones. „Dar ir tokį plakatą VILNIUS TECH yra sumeistravę“, po nuotrauka su plakatu „Kam studijuoti praeitį, jei gali studijuoti ateitį?“ pakomentavo Ramunė. Tik nenurodė, kuriame mieste ši reklama. Dar kitas internautas pastebėjo, kad tokia reklama itin tiktų ant konkurentų universiteto Istorijos fakulteto sienos.
Desperatiškos pastangos
KTU Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Šarūnas Bulota portalui kauno.diena.lt reklaminius VILNIUS TECH tekstus vertino kaip desperatiškas pastangas.
„Džiugu, kad kolegos iš sostinės technikos universiteto mato tokią didelę grėsmę, kad būsimieji studentai renkasi studijas Kaune, o ne Vilniuje, ir imasi tokių desperatiškų veiksmų bandydami paveikti šias tendencijas“, – pirmadienį teigė Š. Bulota.
Vilmanto Raupelio nuotr.
„Šiuos rinkodarinius veiksmus vertiname kaip KTU ir kitų Kauno aukštųjų mokyklų gero darbo įvertinimą, o sparčiai besivystantis Kaunas tampa vis stipresniu traukos centru stojantiesiems. Tai, matyt, ir gąsdina VGTU, todėl atsakymas į kolegų reklaminiuose stenduose keliamus klausimus yra labai paprastas ir aiškus: „Taip“, – konstatavo KTU atstovas.
Norėjo patraukti dėmesį
VILNIUS TECH Viešosios komunikacijos vadovė Ilma Cikanaitė tikino, kad „reklaminė kampanija nėra nukreipta prieš kažką“, o plakatuose atsiradusią klaidą pažadėjo ištaisyti.
„Pradėjome priėmimų reklaminę kampaniją ir jauno žmogaus retoriškai klausiame „Ar esi ten, kur turi būti?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Kaune?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Šiauliuose“?, „Kam studijuoti praeitį, jei gali studijuoti ateitį“ ir t.t. Tai žaismingas ir drąsesnis būdas patraukti jaunosios auditorijos dėmesį, paskatinti juos pamąstyti ir pakviesti studijuoti VILNIUS TECH. Reklaminė kampanija neneigia, ji klausia“, – bandė aiškinti pašnekovė.
Naujausi komentarai