Prieš gerą dešimtmetį pastatytas Č.Radzinausko tiltas jau reikalauja remonto. Keliuose tilto pėsčiųjų takelio plotuose nebelikę betono, tik armatūra.
Č.Radzinausko tilto dalies, kuria automobiliai važiuoja nuo Akademijos magistralės Vilnius - Klaipėda link, vidinėje pusėje esantis pėsčiųjų takas - apgailėtinos būklės.
Keliuose 6-10 metrų siekiančiuose plotuose betono nebėra. Likusi tik armatūra. Tačiau Lietuvos automobilių kelių direkcijos tiltų skyriaus vedėjo pavaduotoja Gortensija Pumputytė teigia, kad tilto būklė labai gera, bet paklausta apie byrantį betoną pripažino, kad ji - ne ideali.
„Betonas išbyrėjęs šalitiltyje (pėsčiųjų takelis), jų blokai nuo druskos išbyra labai greitai. Yra dar visokių trūkumų, tačiau eismo saugumui ir statinio stiprumui jie neturi jokios įtakos“, - tikino G.Pumputytė.
Tarnautoja teigė, kad yra arčiau Kauno miesto esančios tilto dalies remonto projektas. Milijonus litų kainuojančius darbus ketinta atlikti šiemet, tačiau apkarpytas biudžetas privertė juos atidėti. Šiemet direkcijos prižiūrimiems tiltams skirta 34 mln. litų. Jų užteks tik jau sudarytų tiltų priežiūros sutarčių įgyvendinimui.
Pasak specialistų, prieš 14 metų baigta statyti tilto dalis gana greitai susidėvėjo dėl panaudotos technologijos, kuria remiantis tiltas pastatytas be hidroizoliacijos. Tačiau prisistatyti nenorintis portalo šaltinis, teigė, kad statant tiltą būta neskaidrios veiklos. Pavyzdžiui, vietoj dviejų asfaltbetonio sluoksnių, buvo išlietas tik vienas.
Č.Radzinausko tiltas pradėtas statyti 1980 metais, tačiau pirmoji jo dalis atidaryta tik 1995 m., o antroji - dar po dvejų metų.
Naujausi komentarai