2013 m. Jiesios plento ir Piliakalnio gatvės sankirtoje buvo įrengta žiedinė sankryža. Ji turėjo pagerinti šioje vietoje eismo saugumą, tačiau kauniečiai tikina, kad po pertvarkų pėstiesiems tapo itin pavojinga.
"Kai automobiliai atvažiuoja nuo Piliakalnio gatvės ir suka į Jiesios plentą, iškyla didelė problema. Šioje vietoje vairuotojai lekia taip, kaip jiems išeina, į ženklus nežiūri. Galbūt žiede automobiliai ir galėtų tilpti, tačiau dabar dažniausiai vairuotojai galiniais ratais būtinai užgriebia šaligatvį. Kiekvienu momentu gali tiek seną, tiek jauną žmogų suvažinėti", – piktinosi kaunietė Valerija Laukaitienė.
Ji pasakojo, kad seniau tokio didelio automobilių srauto nebuvo, o dabar žmonės ne tik važiuoja Aleksoto link, bet ir į netoliese esančias kapines, todėl nuolat kyla pavojus pėstiesiems. Dėl šios problemos ji jau kreipėsi į Kauno miesto savivaldybę ir laukia jų atsakymo, kaip ketina pagerinti esamą situaciją.
V.Laukaitienė pasakojo, kad ir jos šioje vietoje vos nesužalojo pravažiuojantys automobiliai. Kad nepapultų po ratais, moteris kaip įmanoma prisispaudė prie vietinių gyventojų tvoros.
"Kai pasnigo, ant manęs vos neužvažiavo. Aš vos ant tvoros neužlipau. Buvo baisu baisu. Sėdėjau kitą dieną stotelėje, laukiau autobuso, tai vaikai išlipo ir visi į tą gatvę ėjo. Man baisu pasidarė, kad juos gali kliudyti. Juk vaikai ramiai nevaikšto. Tada būtų tragedija, kad niekas nepranešė, už tai aš ir susirūpinau", – teigė moteris.
Kauno miesto savivaldybės atstovai tikino, kad kauniečių skundas pagrįstas. Panemunėje esančiame Jiesios plento ir Piliakalnio gatvės žiede tikrai pėstiesiems nesaugu, bet greitų sprendimų priimti neįmanoma.
"Techninį žiedinės sankryžos projektą rengė kvalifikuoti specialistai, visos formalios procedūros ir ekspertizės atliktos bei patvirtintos. Skundas iš gyventojų gautas ir artimiausiu metu bus svarstomas Eismo saugumo komisijos posėdyje. Iš tiesų greito sprendimo nėra, šaligatvių plotį riboja prie pat važiuojamosios dalies esantys privatūs sklypai. Todėl gyventojų pastabos pagrįstos ir artimiausiu metu tarsimės su eismo saugos specialistais, projektuotojais, kaip padidinti pėsčiųjų saugumą šioje vietoje", – aiškino Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Jis sakė, kad iki žiedo įrengimo šioje vietoje vos ne kasdien susidurdavo automobiliai, policijos pareigūnai nuolat fiksuodavo techninius eismo įvykius. Žiedo tikslas buvo sumažinti automobilių greitį ir padidinti tiek vairuotojų, tiek pėsčiųjų saugumą.
Naujausi komentarai