Pereiti į pagrindinį turinį

Pirko ledus, gavo tik vakuumuotą orą: atidarė pakuotę, o ten – tuščia (vaizdo įrašas)

2022-07-05 12:29

Kaunietė Neringa pasidalijo vaido įrašu, kuriame matyti, kad per klaidą į pirkinių krepšelį įkrito tuščia ledų porcija. Nors ji ir buvo uždaryta, tačiau ledų joje nebuvo nei kvapo.

Stop kadras

Netikėtas pirkinys

Moteris portalui kauno.diena.lt pasakojo, kad vyras pirko daug ledų, juos viename Kauno prekybos centrų į pintinę krovėsi saujomis, tad tarp jų pakliuvo ir labai netikėta ledų porcija. Tiksliau, tik vakuumuotas oras, nes atidarius pakuotę, ledų nebuvo. Pasirodė, kad viena „Nykštuko“ ledų porcija – visiškai tuščia.

„Vyras pirko daug ledų, juos iš šaldytuvo paėmė ne po vieną, o saujom. Grįžęs namo paprašė iškraustyti pirkinius. Kraustau, žiūriu, kad vienas labai lengvas ledas. Jame – tik vakuumas“, – aiškino moteris.

Supratusi, kad vienas pirkinių – neįprastas, ėmė filmuoti. Nepradaryta pakuotė panaši į užpildytą ledais, nesuglebusi, nes pripūsta oro, bet lengva.

Prakirpus įtarimai pasitvirtino – deserto nėra. Nebuvo nei ledų porcijos, nei pagaliuko. Tik oras. Kaunietei toks dalykas pasitaikė pirmą kartą.

 

 

Atsiprašė už klaidą

Moteris filmuotą medžiagą nusiuntė bendrovei „Pieno žvaigždės“, kuri gamina „Nykštuko“ ledus. Antradienį priešpiet kaunietė sulaukė gamintojų skambučio. Gamintojų atstovai atsiprašė, minėjo, kad tai naktinės pamainos klaida, ir žadėjo atsiųsti atsiprašymo krepšelį su įmonės produkcija.

Portalui kauno.diena.lt „Pieno žvaigždės“ taip pat atsiuntė komentarą. Jame nurodė, kad su kliente buvo susisiekta, nuostoliai kompensuoti. Taip pat gamintojai priminė, kur klientai gali kreiptis ir pranešti dėl produkcijos kokybės.

Dėl gauto skundo klientei buvo atsakyta bei priežastys pakomentuotos telefonu. Klientei nuostoliai kompensuoti.

„Atsiliepimą iš kliento į kokybės liniją gavome liepos 5 dieną, 10.18 val. Pagal įmonėje galiojančią nusiskundimų, atsiliepimų, nuomonių sprendimo tvarką, susisiekėme telefonu su kliente. Valgomųjų ledų partijos identifikavimo duomenys, kurie yra reikalingi atlikti atsekamumą ir išsiaiškinti tikrąsias priežastis, buvo matomi video įraše, kurį gavo „Pieno žvaigždžių“ filialo „Panevėžio pienas“ atsakingi darbuotojai. Dėl gauto skundo klientei buvo atsakyta bei priežastys pakomentuotos telefonu. Klientei nuostoliai kompensuoti“, – komentavo filialo „Panevėžio pienas“ vadovybės atstovė kokybei Laura Knizikevičiūtė.

Kiekvienas vartotojas dėl esančių kokybės neatitikimų visada gali kreiptis nemokamu kokybės telefonu 880055224 arba elektroniniu paštu [email protected], kurie yra nurodomi ant produkto pakuotės.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų