Kaunas nuosekliai dėjo mažus žingsnius savojo identiteto susigrąžinimo link ir dabar galime tvirtai teigti, jog miesto atgimimas yra gerai jaučiamas jo architektūroje, kultūrinėje brandoje bei žmonių pasaulėjautoje. Būtent dėl pastebimų jaunosios kartos talentų besiplečianti Kauno elektroninės muzikos erdvė užaugo iki vienos įdomiausių visoje Europoje. Šiai mažai, tačiau be galo ryžtingai ir atsidavusiai alternatyviosios scenos bendruomenei jau ne kartą pavyko iškelti Lietuvos vardą į tarptautinių leidinių antraštes.
Muzika visada sutelkia žmones, todėl tikiu, kad Kauno atgimimo žinia stipriai nuskambės nuo šio pastato stogo.
Norėdami pasidžiaugti šio miesto kultūriniu progresu bei meile moderniajai elektroninei muzikai, „Antidote Community“ nusprendė savo dvyliktajam serijos epizodui įsikurti ant buvusios radijo gamyklos stogo, visai šalia žymiausio Kauno modernizmo laikotarpio šedevro – Jėzaus Kristaus Prisikėlimo Bazilikos. Šis nuostabus architektūrinis kūrinys pastebimai apjungia skirtingas miesto epochas bei regionus, pabrėždamas jo išskirtinumą ir grožį: medinius tarpukario namus Žaliakalnyje, Senamiesčio gatves bei šiuolaikinę miesto centro dalį.
„Labai džiaugiamės, jog „Antidote“ Kauno prisikėlimo simboliu ir savo pasirodymo vieta pasirinko būtent buvusią radijo gamyklą. Kaunui Žaliakalnio prisikėlimas yra nepaprastai svarbus, nes čia iki šiol yra labai didelis traukos centras su daug kultūros, kuri kilo ir vis dar koncentruojasi buvusioje radijo gamykloje, virstančioje „Radio City“. Muzika visada sutelkia žmones, todėl tikiu, kad Kauno atgimimo žinia stipriai nuskambės nuo šio pastato stogo“, – teigia „Radio City“ vizijos autorius bei „CITUS“ įkūrėjas Mindaugas Vanagas.
Mindaugas Vanagas. „CITUS“ nuotr.
Kuriant audiovizualinį vaizdo epizodą, prie „Antidote“ komandos prisijungė ikoniška asmenybė – Kaune gimęs ir augęs elektroninės muzikos didžėjus, klubo „Lizdas“ rezidentas bei vienas ryškiausių kultūros veikėjų – Less Feeling (a.k.a. Šarūnas Šimaitis). Atlikėjas surengė drąsų ir įsimintiną pasirodymą, kurio metu plačiai tyrinėjo alternatyvius „house“, „acid“ ir „breakbeat“ ritmus. Tiesa, šį epizodą nepaprastu daro ne vien jame apjungiami muzikiniai žanrai, tačiau ir atlikėjo kūrinių pasirinkimas bei emocijos.
Naujausiu epizodu „Antidote“ siekia pabrėžti, jog kultūrinio idealizmo bei kūrybinio modernizmo progresas Kaune atsiskleidžia sukdamas visiškai nauja kryptimi jau antrą kartą miesto istorijoje.
„Apjungę visa tai kartu su urbanistine miesto panorama, galime aiškiai matyti ir jausti, kur, savo kultūrinio atgimimo kelyje, juda senoji Lietuvos sostinė, kuri simboliškai paskelbta Europos kultūros sostine 2022“, – sako „Antidote Community“.
Naujausi komentarai