Pereiti į pagrindinį turinį

Vairuotojai įširdo dėl naujo šviesoforo: per piką ir taip buvo blogai, o dabar – neįmanoma!

2021-06-02 15:24
DMN inf.

Vairuotojus papiktino Kaune, Raudondvario plente, atsiradęs naujas šviesoforas. Pasak jų, važiuojantiems pro šią vietą per piką gali tekti apsišarvuoti kantrybe, nes kelionė prailgs. Tačiau miesto atstovai ramina – didelės spūstys čia nesusidarys.

„Raudondvario plente, prie „Maximos“, pradėjo veikti šviesoforas. Manau, važiuojantiems iš darbo prireiks kantrybės“, – socialiniame tinkle pasidalijęs naujojo šviesoforo nuotrauka rašė Tomas.

Ir, regis, pastaruoju pokyčiu nepatenkintas ne jis vienas. „Ten kas 100 metrų po šviesoforą. Jau ir taip buvo blogai važiuojant piko valandomis, o dabar – neįmanoma“, – piktinosi po įrašu komentavęs Vytautas.

„Pats pagalvok, kas svarbiau – žmonės ar parduotuvės pelnas? Prie visų naujų parduotuvių tas pats, nesvarbu, kokia infrastruktūra buvo – prie naujos parduotuvės reikia naujo šviesoforo“, – ironiškai rašė Algimantas.

Feisbuko grupės „Kur stovi policija Kaune“ nuotr.

„O jie juostas bent nupaišė? Ar vėl visi važiuos, kaip pakliūna – vieni pagal įprotį, kiti – vadovaudamiesi kelio ženklais...“ – plūdo Kristina. „Juostos – vienaip, ženklai – kitaip. Nesvarbu tos juostos, vis tiek vairuotojai turi Kelio ženklais vadovautis“, – rėžė Krescencijus.

Kiti pašaipiai pabrėžė – viena juosta – į „Lidl“ parduotuvę, kita – į „Maximą“, o trečia į Raudondvarį. Privalumas tame esą tik tas, kad padarytos atskiros juostos sukantiems į kairę, ir šviesoforas sukantiems link „Regitros“.

„Tai spūstis nuo Kulautuvos bus. Anksčiau užtekdavo, kad formuodavosi nuo Raudondvario. Aš manau, kad dar reikia šviesoforo į Kaniūkų kalną ir Babtų sankryžoje“, – sarkazmo nestokojo Vidas.

Pasak Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Martyno Matusevičiaus, vairuotojų aptariamo šviesoforo Raudondvario plente atramos pastatytos dar balandį.

Šviesoforai veiks koordinuotu režimu, todėl didelės spūstys nesusidarys.

„Šviesoforo statyba pradėta kartu su gatvės rekonstrukcija ir prekybos centro statyba – 2020 metų rudenį. Projektuojant buvo modeliuojami keli variantai – žiedinė sankryža arba šviesoforu reguliuojama sankryža. Dėl mažesnio laukimo laiko ir didesnio pralaidumo pasirinktas šviesoforinis reguliavimas“, – aiškino pašnekovas.

Jis pabrėžė, kad Kelių eismo taisyklės (KET) dėl šios sankryžos nesikeis – vairuotojams reikės tik vadovautis šviesoforu ir ženklais. Čia esą galios horizontalusis ženklinimas, jau braižomos linijos. Sankryžoje taip pat įrengtos trys reguliuojamos pėsčiųjų perėjos.

Paklaustas, ar naujas šviesoforas nepakiš kojos vairuotojams įkalindamas juos didelėse spūstyse, M. Matusevičius sakė, kad šioje sankryžoje transporto priemonių pralaidumas bus pakankamai didelis. „Šviesoforai veiks koordinuotu režimu, todėl didelės spūstys nesusidarys. Be to, ties kita sankryža praplatinta važiuojamoji dalis – posūkiams skirtos atskiros juostos“, – kalbėjo jis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų