Priežastis – ankstesnis ilgametis funikulieriaus mašinistas išėjo iš darbo, o jį pakeisti kol kas nėra kam.
Skelbime nurodoma, kad į mašinisto pareigas įeina funikulieriaus valdymas-vairavimas, bilietų pardavimas, tvarkos funikulieriuje palaikymas.
„Atlyginimas – 600 eurų į rankas. Po Naujųjų metų bus daugiau. Apmokysime. Svarbu, kad žmogus norėtų dirbti, pakanka ir nors ir mėgėjo vairuotojo pažymėjimo, kad turėtų supratimą apie transporto priemones. Reikės pasitikrinti sveikatą, už sveikatos pažymą sumokėsime“, – portalui kauno.diena.lt sakė „Kauno liftų“ generalinis direktorius Jonas Guzavičius.
Už bilietukus per metus gauname geriausiu atveju apie 20 tūkst. eurų. O vien elektra kiek atsieina. Labai daug elektros vartoja, ypač žiemą…
Jau buvo atėję keli kandidatai.
Darbas, anot vadovo, nesudėtingas, bet atsakingas. „Bijo kalno“, – kandidatų įspūdžiais pasidalijo J. Guzavičius. Jis pabrėžė, pensinis amžius, lytis ir t.t. – ne kliūtis šiai darbo pozicijai. Pridūrė, kad žiemą gali tekti sniegą pakasti, rudenį – lapus pagrėbti. Svarbu mokėjimas bendrauti.
Darbas – po aštuonias valandas per dieną. Savaitgaliai laisvi. „Neplanuojame darbo šeštadienį, nes darbo dienomis daugiau žmonių. Važiuoja į darbą, mokiniai eina į mokyklą“, – kalbėjo vadovas.
Laimio Steponavičiaus nuotr.
„Kauno liftams“, kai teigė J. Guzavičius funikulierius yra nuostolingas. „Pastoviai jį dotuojame. Už bilietukus per metus gauname geriausiu atveju apie 20 tūkst. eurų. O vien elektra kiek atsieina. Labai daug elektros vartoja, ypač žiemą… Žiemą per mėnesį reikia 2 tūkst. kilovatvalandžių“, – skaičiavo pašnekovas.
Kaune veikia dar vienas tarpukarį menantis funikulierius – Aleksoto. Jis priklauso „Kauno autobusams“.
Šie abu funikulieriai – vieni iš seniausių veikiančių keltuvų Europoje.
Naujausi komentarai