Pereiti į pagrindinį turinį

Kodėl Aleksote elektrinis paspirtukas virto ugnies fakelu?

2019-10-31 12:08

Praėjusio šeštadienio pavakarę užsiliepsnojus elektriniam paspirtukui, praeivių žvilgsnius kaustė milžiniškos liepsnos, ryjančios šalyje sparčiai populiarėjančią transporto priemonę. Tąkart gesinant gaisrą aiški priežastis, dėl ko įvyko nelaimė, nebuvo įvardyta. Tačiau prekinio ženklo „Inokim“ elektrinių paspirtukų platintojai Lietuvoje tvirtina žinantys, kodėl transporto priemonė virto liepsnojančiu fakelu. 

Kodėl Aleksote elektrinis paspirtukas virto ugnies fakelu?
Kodėl Aleksote elektrinis paspirtukas virto ugnies fakelu? / Stop kadras ir „Facebook“ nuotr.

Portale kauno.diena.lt pasklidus žiniai apie spalio 26 dieną Veiverių gatvėje, kylant į Aleksoto kalną, užsidegusį minėtos firmos elektrinį paspirtuką, su redakcija susisiekė „Inokim“ platintojas šalyje Artūras Liekis.

Paspirtukas patobulintas?

Kaip aiškino pašnekovas, jo žiniomis, elektrinis paspirtukas esą užsidegė ne savaime, o todėl, kad jo vairuotojas sumanė savo turimą transporto priemonę patobulinti.

„Internetinėje erdvėje mane pasiekė informacija, kad paspirtukas buvo perdarytas į jį įdedant neoriginalią bateriją, kurios talpa – trigubai didesnė nei priklauso šiam modeliui. Todėl jis ir užsidegė. Tokios talpos baterijų gamintojas negamina ir neparduoda“, – teigė „Inokim“ platintojas.

Po spragtelėjimo – dūmų kamuoliai

Pašnekovas užsiminė, kad socialiniame tinkle „Facebook“ esančioje elektrinių paspirtukų grupėje esą vartotojai dažnai giriasi, kokiais būdais patobulina šios rūšies transporto priemones.

Paspirtukas buvo perdarytas į jį įdedant neoriginalią bateriją, kurios talpa – trigubai didesnė nei priklauso šiam modeliui.

„Susisiekus su užsidegusio paspirtuko vairuotoju, jis aiškino, kad viduje kažkas spragtelėjo ir vis stipriau iš transporto priemonės vidaus ėmė veržtis dūmai. Neoriginalias baterijas, su kuriomis ilgėja nuvažiuojamų kilometrų skaičius, įmanoma atsisiųsti ne tik iš užsienio, bet ir nusipirkti Lietuvoje. Yra tokių, kurie internete skelbiasi jas parduodantys. Todėl, kai vairuotojai imasi kažką keisti  savarankiškai – sudeginti galima bet ką “, – kalbėjo A. Liekis.

Įvardijo dažniausius gedimus

Elektrinių paspirtukų „Inokim“ importu, pardavimu bei taisymu servise užsiimantys specialistai, pasakoja, jog įvykus elektrinio paspirtuko gedimui, keičiami atskiri jo blokai – variklis, baterija, valdiklis, greičio svirtelė ir laidai. Tai yra, jei kažkuriame iš šių blokų aptinkamas gedimas, blokas nėra ardomas, o tiesiog pakeičiamas nauju.

„Pagrindiniai „Inokim“ paspirtukų gedimai būna mechaniniai. Dažniausiai tai – pradurtos padangos. Aišku, pasitaiko ir variklių, valdiklių gedimų ar laidų pažeidimų. Jei sugenda baterija, beveik 80 proc. tokių atvejų yra baterijos saugiklio gedimas. Tačiau nuo to paspirtukas tikrai neužsidega“, – detalizavo A. Liekis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų