„Noriu parašyti „padėką“ „Norfos“ parduotuvei A. Juozapavičiaus pr. 84 už antrąją Kalėdų dieną. Gruodžio 26 d. buvo tokia situacija, kad kito pirkėjo buvau užgauliojama, o kasininkių įžūlumas irgi buvo begalinis: išplūdo kitą suaugusį žmogų, metė mano grąžą, trenkė čekį, nei pasisveikino, nei atsisveikino, nedavė man priklausančio „Delimano“ lipduko“, – pasakojo į portalo kauno.diena.lt redakciją paskambinusi moteris.
Anot jos, viskas prasidėjo nuo to, kad vienas pirkėjas papriekaištavo, kodėl dirba tik viena kasa. Paprašė, kad dirbtų ir kita. Atėjo antra kasininkė. Abi jos, kaunietės teigimu, buvo nepatenkintos ir ėmė kalbėti, kad jos sunkiai dirba, kad reikia kažką krauti ir t.t.
„Abi kasininkės su tuo pirkėju pradėjo plūstis. Aš jas suprantu, sunku dirbti per šventes, bet jos turėjo kilusį nepasitenkinimą užglaistyti, o ne pačios veltis į konfliktą. Kilo baisus triukšmas. Norėjau užstoti kasininkes, visų paprašiau nesipykti. Sakiau: „Baikit triukšmą, jis jums tikrai į tėvus tinka. Be to, kaip galima dirbti prie tokio triukšmo skaičiuoti pinigus?“ Bet pardavėja man atsakė: „Jūs tokia pati“. Kai paklausiau, ar vienai tokiai smulkmenėlei bus nuolaida, užrėkė: „Duokit kortelę!“, – nemaloniais įspūdžiais dalijosi moteris.
Tačiau tai buvo ne visi netikėtumai. „Staiga pradėjo rėkti už manęs eilėje stovėjęs vyras. Ėmė mane tokiais keiksmažodžiais keikti… Nežinau, kodėl, nes aš jam nieko nesakiau. Gal išgėręs buvo? Pasipylė visokie žodžiai ir grasinimai, kad mane užmuš. Bijojau eiti namo, kad už kampo manęs nepatykotų“, – susigraudino pasakodama kaunietė.
Kai tas vyras šlubuodamas nuėjo, ji nuskubėjo pas parduotuvės apsaugos darbuotoją. „Viską papasakojau. Jis man tiesiog davė parduotuvės direktorės telefoną. Pasišnekėjau su ja ir pasakiau, kad parašysiu pareiškimą, kuriame surašysiu, kaip viskas buvo. Direktorė pasakė, kad jos brolis yra policininkas, ji peržiūrėjo kamerų įrašus – esą kasininkės manęs neplūdo, ir man leido suprasti, kad aš nieko nelaimėsiu, – tęsė moteris. – Tačiau liejosi tokie keiksmažodžiai, kad skambėjo parduotuvė... Gerai, kad mažų vaikų nebuvo. O gal ir buvo, neprisimenu. Aš ateinu apsipirkti, o ne tam, kad mane kasininkės ar pirkėjai įžeidinėtų.“
„Norfos“ atstovas ryšiams su žiniasklaida Darius Ryliškis portalui kauno.diena.lt patvirtino, kad tądien toje parduotuvėje buvo incidentas, po jo viena pirkėja skambino direktorei. Pokalbis buvo ilgas.
Anot D. Ryliškio, konfliktas vis tik nebuvo toks didelis, kaip jį apibūdino pirkėja. „Ji pasakojo, kad turi asmeninių problemų, tad jautriai reaguoja“, – komentavo atstovas.
D.Ryliškis teigė, kad pasitaiko atvejų, kai „Norfos“ darbuotojai pažeidžia elgesio su pirkėjais taisykles. Pasitvirtinus skundams, nusižengusieji nubaudžiami administracinėmis nuobaudomis.
Jis sakė, kad kasininkės, apsaugos darbuotojai turi elgtis priklausomai nuo situacijos. Iškilus rimtiems konfliktams jų spręsti kviečiama parduotuvės vadovė.
Naujausi komentarai