„Jūsų Smart-ID“ paskyra buvo įtraukta į karanrino zoną, reikia iš naujo patvirtinti. Tam, kad užkirstumėte kelią karantinui, jūs turite atlikti šiuos veiksmus“ (kalba taisyta – aut. past.), – rašoma žinutėje, kurioje pridėta ir aktyvi nuoroda.
Tiesa, siuntėjo „InfoSMS“ atsiųstame tekste nenaudojamos lietuviškos raidės, tokios kaip: „ū“ „į“, „ą“, „ž“, „š“, „č“. Būtent šis niuansas kaunietį ir privertė suabejoti trumposios žinutės tikrumu.
„Esu išsigandęs ir tuo pat metu velniškai piktas! Jei ir kiti gavo žinutes su tokiu tekstu, raginu nespausti ant ten esančios nuorodos“, – sakė su portalo žurnalistais susisiekęs Darius.
Skaitytojo nuotr.
„Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius kauniečio nuogąstavimus patvirtino – naują pasalą surengė sukčiai, prisidengiantys „Smart-ID“ vardu.
„Bankas jokiu atveju nesiunčia SMS ar laiškų, kuriuose būtų aktyvios nuorodos, ir neragina žmonių jų spausti. Čia ženklas, kad tai – sukčiai“, – tvirtino pašnekovas.
Pasak jo, apgavikų siunčiamų žinučių turinys gali būti įvairus, pavyzdžiui, kad „Smart-ID“ yra užblokuota, ar sąskaitoje vykdomos nelegalios operacijos ir pan.
„Turinį keičia pagal situaciją siekdami, kad žmogus paspaustų ant tos nuorodos ir daug negalvodamas suvestų savo prisijungimo duomenis. Tai padaręs, žmogus gali finansiškai nukentėti. Todėl gavus SMS žinutę ar laišką, kuriame yra aktyvi nuoroda, reikėtų ją ignoruoti, nespausti, o ištrinti ir nekreipti dėmesio“, – patarė S. Abraškevičius.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai