Gelbėjo neeilinės pajėgos
Tą naktį iš šeštadienio į sekmadienį į minėtą sankryžą sulėkė visos specialiosios tarnybos. Gelbėjant metalo lūženose įkalintus žmones prireikė dviejų ugniagesių gelbėtojų brigadų ir trijų greitosios pagalbos medikų ekipažų.
Iš ne pirmos jaunystės „Opel Astros“ buvo ištraukti du nesąmoningi vyrai – 25-erių metų vairuotojas ir 42-ejų metų keleivis. Iš taip pat ne naujo „VW Golf“ – jo 24-erių metų vairuotojas.
Visi trys, įtarus daugybinius lūžius, buvo pristatyti į Kauno klinikas. Kai kurie lūžiai buvo skeveldriniai.
„Opel Astra“ vairuotojas – savaitgalį uždarbiauti į Kauną iš Kėdainių rajono atvykęs pavežėjas – atsidūrė net reanimacijoje.
Ilgai Klinikose gydyti visi. Ir jų tąnakt patirtų traumų rezultatas jaučiamas iki šiol.
Pavyzdžiui, minėtas pavežėjas, atgavęs sąmonę, nepažino savo artimųjų. Jis iki šiol nepamena, kas tąnakt įvyko. To teigia nežinantis ir jo keleivis, iki kurio namų Vaišvydavoje buvo likęs vos minutės kelias, lemiamu momentu neblaivus snaudęs ant galinės automobilio sėdynės.
Kaltininką nustatė ekspertai
Nieko, kas tada įvyko, tikina iki šiol nepamenantis ir „VW Golf“, kurio spidometras buvo užstrigęs virš 120 km/val. padalos, vairuotojas. Būtent jis iš pradžių buvo apklaustas kaip specialusis liudytojas, t. y. asmuo, duodantis parodymus apie paties galimai padarytą nusikaltimą.
Tokiame akligatvyje atsidūrę teisėsaugininkai tradiciškai kreipėsi į Lietuvos teismo ekspertizės centrą, kad jo specialistai atkurtų šios šiurpios kaktomušos mechanizmą.
Šio centro specialistų išvada reabilitavo spidometro parodymus, kurie pastaruoju metu pradėti laikyti nepatikimais. Jų išvadoje teigiama, kad „VW Golf“ vairuotojas prieš susidūrimą ne tik daugiau kaip dvigubai viršijo gyvenvietėje leistiną greitį, važiuodamas 114 km/val. greičiu, bet ir išvažiavo į priešingą eismo juostą, kurioje susidūrė su „Opel Astra“. Ekspertai nustatė, kad šis tuo metu važiavo apie 53 km/val. greičiu.
Paaiškėjo, kad šią kaktomušą sukėlęs T. B. buvo išvažiavęs tąnakt iš savo namų Kaune, Aukštuosiuose Šančiuose, esą pasivažinėti. Ir, kaip atkūrė ekspertai, susidūrė su „Opel Astra“, jau grįždamas namų link.
Nustatyta, kad jis, kaip ir „Opel Astra“ vairuotojas, buvo blaivus.
Lietuvos kelių policijos tarnybos suvestinių pranešime apie šį įvykį buvo akcentuojama, kad priešpriešiais važiavę „VW Golf“ ir „Opel Astra“ susidūrė ties minėta sankryža, esant apledėjusiai kelio dangai.
Gali išvengti baudžiamosios atsakomybės
Nors T. B. ir po minėtos ekspertų išvados teigė, kad nieko neprisimena, jam pareiškus įtarimą dėl Kelių eismo taisyklių pažeidimo, sukėlusio eismo įvykį, per kurį sužaloti du žmonės, jis savo kaltę pripažino.
T. B., kuris nėra nei teistas, nei baustas už administacinius nusižengimus, gresia bauda arba areštas, arba laisvės atėmimas iki dvejų metų.
Tačiau ši byla dar gali baigtis ir susitaikymu, nepaisant to, kad ji jau perduota teismui.
Be to, T. B. gali būti ir atleistas nuo baudžiamosios atsakomybės, nes yra neteistas ir prisipažįsta.
Trečioji būtina galimo atleidimo nuo bausmės sąlyga – turi būti atlyginta padaryta žala. Tačiau šiuo atveju ją turėtų atlyginti draudimo kompanija, kurioje T. B. buvo apdraudęs savo automobilį.
Kol kas nei „Opel Astra“ vairuotojas, nei šio keleivis jokių ieškinių nepareiškė, tačiau dar gali tai padaryti iki įrodymų tyrimo T. B. byloje teisme pradžios.
Naujausi komentarai