Po miestą klaidžiojantys žmonės-kiškiai, užsiimantys tik jiems patiems suprantamais darbais, – reginys, kuris prieš kelerius metus stebino pajūrio gyventojus.
Šios „kiškių“ kelionės po Klaipėdą nebuvo beprasmės – jų klaidžiojimai įamžinti ir sudėti į nedidelės apimties knygą „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“, kuri pristatyta Klaipėdos Imanuelio Kanto viešosios bibliotekos Meno skyriuje.
Dvi prieš tai išleistos šio ciklo dalys vadintos albumais. Šis leidinys kiek kitoks – jis sudarytas ne tik iš fotografijų, čia yra ir tekstų, kuriuos parašė Kristina Sadauskienė.
Renginyje buvo rodomos visų trijų šio ciklo leidinių nuotraukos, įtraukti Klaipėdoje, Kaune ir Vilniuje vykusių parodų archyvai.
Pasiteiravus, ar čia paskutinis menininkų kūrinys, artistų grupės lyderis B. Šarka pareiškė, jog jie net nepradėjo, tad panašių kūrinių iš jų komandos galime tikėtis ir daugiau.
Knygos pristatyme buvo diskutuojama ir apie biblinius aspektus, vienas jų – Mozės ragai.
Esą ant šventojo pranašo galvos ragai atsirado dėl vertėjo klaidos, kai Jeronimas Stridonas, versdamas Senąjį Testamentą iš hebrajų į lotynų, supainiojo žodžius „spindulys“ ir „ragai“ (nes hebrajiškai jie panašiai skamba).
Renginyje B. Šarka Mozę prilygino kiškiui, kadangi tamsoje pranašas atrodė tarsi su kiškio ausimis.
Ši knyga pretenduoja tapti populiariausia „Klaipėdos knyga 2022“.
Renginio pabaigoje B. Šarka žiūrovams be ceremonijų išdalijo lapelius, skatindamas atiduoti savo balsą populiariausiai, jo manymu, 2022-ųjų knygai.
Naujausi komentarai