- Indrė Kiseliovaitė/„Klaipėda“, Valdas Pryšmantas/ BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
-
Baltijos estakadai – finansavimo perspektyvos
Baltijos estakados statybos darbai vyksta sklandžiai, tačiau jų efektyvumui užtikrinti reikalingas finansavimas. Siekiant išsiaiškinti papildomų lėšų gavimo galimybes, antradienio popietę Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas susitiko su Susisiekimo ministerijos viceministru Juliumi Skačkausku.
Dar šių metų pradžioje buvo kilę nesklandumų dėl estakadai skirtų lėšų paskirstymo, esą tąkart biudžetą teko gerokai apkarpyti.
Pasak miesto vadovo, šiuo metu trūksta maždaug 4,8 mln. eurų, kad darbai nesulėtėtų ir būtų užbaigti kiek įmanoma greičiau, telpant į numatytus grafikus.
„Susitikome dviem klausimais – viceministras ir jo patarėjas vietoje susipažino su vykstančiais darbais, jų tempais, ir savomis akimis pamatė, kiek ir ko jau yra padaryta. Tai – reguliarioji misijos dalis. Kitas dalykas, jau pats laikas buvo pasikalbėti apie papildomo finansavimo užtikrinimą. Kaip pamenate, buvo kilęs toks ažiotažas, kada reikėjo perskirstyti lėšas. Lėšas, kurios buvo suplanuotos Baltijos prospekto estakadai, teko gerokai apkarpyti. Tad jeigu neklystu, dabar trūksta apie 4,8 milijono eurų“, – nurodė meras.
Pašnekovo teigimu, ministerijos atstovai padėtį dėl finansavimo puikiai žino.
Turime padaryti viską, ką galime.
„Darbai vyksta labai sparčiai, tas mus džiugina. Šiais metais suplanuota atlikti darbų už 16,7 mln. eurų, o yra numatyta nepilni 12 mln. eurų, tad trūksta apie 4,8 mln. eurų sumos, kurių vienur ar kitur reikėtų ieškoti. Natūralu, kad turime padaryti viską, ką galime, kad taip sparčiai grafiką lenkiantys darbai netyčia nesulėtėtų vien dėl to, kad neturime užsitikrinę finansavimo“, – sakė V. Grubliauskas.
Tačiau Baltijos estakados statybos tikrai neliks be finansavimo, kadangi šis objektas yra valstybės prioritetų sąraše.
„Apie šio objekto svarbą nepatogu ir aiškinti. Ne tik kaip transporto mazgo, bet šiame geopolitiniame kontekste tai dar yra ir strateginę svarbą turintis transporto objektas, kurio įgyvendinimas turėtų būti vienas prioritetinių valstybės objektų ir neturėtų kilti nė menkiausios abejonės tiek dėl finansavimo, tiek dėl visų kitų suderinimo dalykų“, – pabrėžė meras.
Viceministras: trūkstamų pinigų bus ieškoma
„Mes suprantame problematiką, nekvestionuojame, kad projektas yra labai svarbus, kalbėsimės, ieškosime papildomo finansavimo. Manau, kad kartu su savivaldybe ir kitomis pusėmis ieškosime, kaip šį biudžetą priartinti prie tikslo. Čia mūsų namų darbas“, – antradienį Klaipėdoje žurnalistams sakė J. Skačkauskas.
Gegužę rekonstrukcijos darbams iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) skirta 8,75 mln. eurų, nors, viceministro teigimu, savivaldybė prašė skirti daugiau.
„Buvo KPPP biudžetas 16 mln. eurų, buvo paraiškų vertinimas, gavome apie 300 pasiūlymų, vertinome jas pagal Vyriausybės kriterijus. Paskaičiavome, visiems pinigų neužteko, reikėjo daryti proporcijas. Klaipėdos miestas gavo daugiausiai“, – sakė J. Skačkauskas.
Rekonstrukcijos rangovės bendrovės „Kauno tiltai“ statybų vadovas Aurimas Garbačiauskas sako, kad statyba šiuo metu vyksta neatsiliekant nuo grafiko, jie šiek tiek viršijami, o lėšų trūkumas galėtų būti vienintelė kliūtis, kuri sustabdytų darbus.
„Jeigu lėšos baigtųsi, tai, tikėtina, kad ir darbai baigtųsi“, – žurnalistams sakė jis.
Statybų vadovo teigimu, bendrovė išsprendė problemas, kilusias dėl statybinių medžiagų brangimo ir sutrikusių tiekimo grandinių.
„Priimti sprendimai, vyko indeksaciniai procesai, dalinai išsisprendėm ir toliau judame, viskas stabilizavosi“, – kalbėjo A. Garbačiauskas.
Baltijos prospekto, Šilutės plento ir Vilniaus plento žiedinėje sankryžoje statomos dvi estakados, kurios sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu, rekonstruojama Šilutės plento dalis nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centrą „Banginis“, sutvarkyta infrastruktūra.
Darbus planuojama baigti kitų metų pirmąjį pusmetį.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Palanga paskelbė poilsio namų „Auska“ koncesininko konkursą3
Palangos valdžia ieško, kas atnaujins buvusius prestižinius sovietų laikų poilsio namus „Auska“. ...
-
Europos Parlamento rinkimuose klaipėdiečiai balsuoja vangiai13
Šiandien uostamiestyje ir visoje šalyje vyksta Europos Parlamento rinkimų balsavimas. Klaipėdiečiai aktyvumu nepasižymi. Kaip teigė specialistai, Europos Parlamento rinkimai gyventojams nėra tokie svarbūs kaip prezidento. ...
-
Klaipėdiečiams – nauja kultūrinė erdvė1
Šeštadienio vakarą, iškilmingo renginio metu, duris atvėrė nauja erdvė, kurioje klaipėdiečiai turės galimybę pamatyti ekspoziciją „Guten Tag. Šv. Jono bažnyčios atstatymas“. Jono kalnelyje esantys gynybinių ...
-
Klaipėda naikina Arimų gatvės pavadinimą, dalis jos turės tarpukario ministro vardą9
Klaipėda naikina Arimų gatvės pavadinimą, ją skirstant į tris dalis, iš kurių vienai suteikiamas tarpukario užsienio reikalų ministro Dovo Zauniaus vardas. ...
-
Klaipėdoje prišvartuotas „USS New York“ – memorialas Rugsėjo 11-osios aukoms2
Klaipėdą ir Niujorką skiria 6,6 tūkst. kilometrų, tačiau pastarosiomis dienomis Niujorkas simboliškai yra Klaipėdoje – čia prisišvartavęs desanto laivas „USS New York“, kurio korpuse įlydyta 7,5 tonos plieno iš ...
-
Karaliaus įprasta lietuviška vasara
Sinoptikų verdiktas – pajūryje toliau vyraus būdingi lietuviškai vasarai orai, sulauksime lietaus, karščiai neprognozuojami, bet ir labai staigaus atšalimo nebus. Tiesa, savaitės pabaiga gali būti kiek šaltesnė nei nor...
-
Klaipėdoje hidrauliniai bandymai įpusėjo: pradedamas ketvirtasis etapas
Trečiojo etapo metu uostamiestyje šilumos trasų bandymai buvo atlikti teritorijoje nuo Savanorių iki Ligoninės gatvės, taip pat apėmė Joniškės, Mokyklos, Kretingos bei Liepojos gatves. Darbai vyko sklandžiai, todėl AB „Klaipėdos ...
-
Užkrautose laiptinėse – kraupios žūties grėsmė: kaimynų prašo netylėti32
Užgriozdinti rūsių koridoriai, dviračiai ir paspirtukai laiptinėse, baldai, vazonai su gėlėmis, seni rakandai laiptų aikštelėse – visa tai gali pražudyti žmones, vos įsiplieskus gaisrui. Ugniagesiai pasiryžę atlikti patikrą tokiuose...
-
Prie jūros – mūšis už nuogybes pliaže76
Neįtikėtina situacija susiklostė Klaipėdos pliažų prieigose – už teisę būti be rūbų klaipėdietės pakilo į tikrą mūšį. Policija ir viešosios tvarkos prižiūrėtojai atakuojami skundais. Tačiau aiškėja, kad nuogos m...
-
Dėl Vingio pasažo požeminės perėjos dar neapsispręsta: kaltos aukštos darbų atlikimo kainos?12
Vis dar nepriimti sprendimai dėl Vingio pasažo požeminės perėjos. Prieš kelis mėnesius tikėtasi šį klausimą išspręsti, tačiau sukilus darbų atlikimo kainoms, daugiau sprendimų nepriimta. ...