Vidury žiemos daugiabučio namo gyventojai liko be karšto vandens. Žmones tai papiktino, tačiau valdininkai aiškino, kad taip gyventi – jokia tragedija.
Taikos prospekte 10 namo gyventojai be karšto vandens gyveno mėnesį. Pastatą administruojančios įmonės "Paslaugos būstui" vyriausioji vadybininkė Rasa Rimaitė tvirtino, jog sugedo šilumokaitis, kuris buvo senas ir nesandarus.
Tačiau gyventojai įtaria, jog įrenginys galėjo sugesti ir dėl kitų priežasčių.
"Dvi dienas, iki pradėjo nebeveikti šilumokaitis, vyko vamzdžių plovimo darbai. Gal tai kaip nors pakenkė. Juk neseniai šilumokaitis buvo remontuotas", – pasakojo viena namo gyventoja.
R.Rimaitė pabrėžė, jog vamzdžių plovimo darbai ir sugedęs šilumokaitis neturi nieko bendra. Ji tvirtino, jog tai, kad šiame name įrenginys senas ir nesandarus, patvirtino įmonių "Klaipėdos energija" ir "Sobo sistemos" specialistai.
Taikos prospekto 10 daugiabučio gyventojams karšto vandens tiekimas atnaujintas po mėnesio, pakeitus šilumokaitį. Darbai kainavo per 8 tūkst. litų.
"Įvyko konkursas. Dalyvavo trys įmonės. Išrinkome nugalėtoją, kuris pasiūlė mažiausią kainą", – žadėjo R.Rimaitė.
Gyventojai pasakojo, jog gyvenimas be karšto vandens šaltuoju metų laiku sukėlė daug nepatogumų. "Teko prisiminti senus laikus ir vandenį šildytis. Kaip išgyveno jaunos šeimos su mažais vaikais – sunku įsivaizduoti", – tvirtino gyventojai.
Pasak R.Rimaitės, tokie nepatogumai neišvengiami.
"Gyvenimas be karšto vandens nėra tragedija. Prieš penkiolika metų, kai buvo blokada, taip pat jo nebuvo. Žmonės greitai išpuiksta. Karštas vanduo nėra būtinybė. Gyventojai turi šalto, gali gerti, pasišildyti. Tai nėra tragedija", – pabrėžė vadybininkė.
Tačiau Taikos prospekto 10 namo gyventojai pasakojo, jog ir pakeitus šilumokaitį rūpesčiai nesibaigė. Atnaujinus vandens tiekimą, keliuose butuose trūko vamzdžiai ir užliejo esančius žemiau.
"Gal to ir reikėjo tikėtis. Namas senas, mėnesį vamzdžiuose vandens nebuvo, atnaujino tiekimą ir trūko vamzdžiai", – tvirtino moteris.
Naujausi komentarai