Gatvės gale – stop
Iki sekmadienio popietės eismas Klaipėdos centrinės dalies gatvėmis buvo paralyžiuotas. Naująja Uosto gatve į vieną pusę buvo galima važiuoti tik viena eismo juosta.
Atvažiavę nuo Mokyklos gatvės viaduko vairuotojai Bangų gatvės gale, ties Kūlių Vartų gatve, buvo priversti gręžti automobilius atgal, važiuoti šia gatve toliau neleista.
Turėsime įvertinti, kokios kliūtys buvo kilusios vairuotojams.
Sukti į Kūlių Vartų gatvę taip pat neleista, nes išvakarėse čia vyko kita šventė.
Visoje Bangų gatvėje nukreipiančių, apylanką žyminčių kelio ženklų ar kokios nors informacijos apie būsimą kliūtį vairuotojai nematė.
Jeigu nukreipiantis ženklas būtų pastatytas bent ties susikirtimu su Kooperacijos gatve, vairuotojų pasipiktinimas būtų neturėjęs pagrindo.
Pasukę į Baltikalnio gatvę, iš jos – į Tilžės gatvę ir pro prekybos centrą „Saturnas“ įsukę į Taikos prospekto pradžią, vairuotojai vėl pateko į spąstus. Nuvažiuoti į senąją turgavietę nebuvo įmanoma. Draudžiantis eismą ženklas to neleido. Liko vienintelis būdas – vėl sukti į Kūlių Vartų gatvę.
Nepasiekė darbo vietos
Naujojoje Uosto gatvėje dirbantys žmonės taip pat buvo priversti klaidžioti ir sukti galvas, kur palikti automobilius, kad galėtų kaip galima greičiau pasiekti darbo vietą.
„Viską suprantu – renginys yra renginys, ne pirmus metus vyksta. Bet kodėl nebuvo galima įspėjamaisiais ženklais pranešti apie tokius keblumus iš toliau, kodėl „plytos“ sudėtos tik prie pat bėgimo trasos?“ – piktinosi sekmadienį ne vieną ratą centrine miesto dalimi ne savo noru sukęs vairuotojas Valdas.
Jis teigė, kad ir daugiau vairuotojų suko ratus ieškodami, kur būtų galima palikti automobilius, ir taip sveikatingumo šventės metu teršė orą.
Žmonės piktinosi ir tuo, kad pagrindinės gatvės buvo užtvertos kur kas ilgiau, nei vyko bėgimas.
Kaip teigė Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos viršininkas Mindaugas Džermeika, renginio – „Vilties bėgimo“ – iniciatoriai turėjo parengti eismo pokyčių schemą ir pateikti ją derinti policijai ir savivaldybei.
Pareigūnas paaiškino, kad kartais schemos būna parengtos tobulai, bet įmonė, pasamdyta sustatyti kelio ženklus, turi juos ne visus ir tinkamai nebaigia savo darbo.
Tačiau įmonės „Eismija“, savaitgalį įrengusios pagal suderintą schemą kelio ženklus, vadovas Andrius Kadagis patikino, kad turėjo ir įrengė visus numatytus ženklus.
Skundų nesulaukė
Pasiekti autobusų stotelę iš centrinės miesto dalies taip pat nebuvo paprasta. Renginys jau buvo pasibaigęs, po 15 val. Atgimimo aikštėje sukinėjosi vos vienas savanoris, tačiau eismas vis dar buvo uždarytas, žmonės į stotelę pėdino iki pat Sausio 15-osios gatvės.
„Schemą derina Kelių policijos Veiklos organizavimo poskyris, tai yra mano pavaldiniai. Atrodo, kad suderinta schema veikė tvarkingai. Turėsime įvertinti, kokios kliūtys buvo kilusios vairuotojams. Pabandysime išsiaiškinti, kaip ten buvo. Dėl eismo apribojimų trukmės galiu paaiškinti, kad savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu nustatyta, kiek laiko vyks renginys. Kol kas nepasitenkinimo negirdėjome“, – paaiškino M.Džermeika.
Ne pirmus metus klaipėdiečiai piktinasi, kad bėgimas dėl kilnaus tikslo vyksta paralyžiuojant centrinę miesto gatvę, o ne puikioje vietoje – parko takais prie Vasaros estrados.
„Kalbos apie tai, kad visame pasaulyje bėgimai vyksta miestų gatvėmis, būtų pagrįstos tik tokiu atveju, jei neturėtume vietų, tinkamų saugiai ir sveikai bėgti. Visiškai absurdiškai atrodo, kai bėgikai pūškuoja viena gatvės puse, o greta virtinė automobilių jiems į veidus leidžia dūmus. Netiesa, kad bėgimas pritraukia daug žiūrovų, mačiau, kad net Atgimimo aikštėje savanorių buvo daugiau nei stebinčiųjų bėgimą“, – tikino klaipėdietis Valdas.
Pirmieji „Vilties bėgimo“ renginiai tikrai pritraukdavo daugybę žmonių, tačiau susidaro įspūdis, kad kuo toliau, tuo mažiau norinčiųjų pamatyti šį renginį. Noras pasipuikuoti kilnia misija, kai kurių klaipėdiečių manymu, nevertas didelių miestiečiams ir miesto svečiams keliamų nepatogumų.
„Kaip paprastas žmogus manau: parke bėgioti sveikiau. Ten geresnis, grynesnis oras. Patogiausią maršruto vietą pasirenka organizatoriai. Gal ir galima pasidaryti kitą maršrutą, apie tai reikėtų kalbėtis aptarimo metu po renginio. Reikia pasižiūrėti, kur ir ko trūko, ką dar galima patobulinti“, – asmeninės nuomonės neslėpė ir M.Džermeika.
Naujausi komentarai