Vis dar nežino
Klaipėdos savivaldybės administracijos projektų skyriaus vyriausioji specialistė Edita Čerbienė teigė, kad ketinimų protokole numatyta esamą geležinkelio perėją rekonstruoti, tačiau kada tai įvyks – nežinia.
"Susisiekimo ministerija, Klaipėdos savivaldybės administracija ir įmonė "LTG Infra" 2020 m. kovo 5 d. pasirašė ketinimų protokolą, kuriame buvo numatyta ieškoti galimybių dviejų lygių pėsčiųjų perėjos po geležinkelio keliais įrengimui 2021–2027 m. ES finansinėje perspektyvoje. Kada ir kiek lėšų bus skiriama geležinkelio perėjai, šiuo metu atsakyti negalime, tolesnės dviejų lygių pėsčiųjų perėjos po geležinkelio keliais tarp Pušyno ir Parko gatvių įrengimo galimybės paaiškės tik po planuojamo pasitarimo, kurį organizuotų Susisiekimo ministerija", – sakė E.Čerbienė.
Kada ir kiek lėšų bus skiriama geležinkelio perėjai, šiuo metu atsakyti negalime.
Pabaigs iki rudens
Kol kas vyrauja nežinomybė dėl finansavimo, aišku tik viena – geležinkelio perėja tikrai liks.
"Pušyno ir Parko gatves jungia vieno lygio perėja. 2020 m. liepos 2 d. "LTG Infra" su miesto savivaldybe pasirašė ketinimų protokolą dėl dviejų lygių perėjos. Savivaldybė įsipareigojo užtikrinti finansavimą dviejų lygių perėjos projektui po geležinkelių keliais, įrengiant triukšmo sienutės fragmentą (200 m) virš dviejų lygių perėjos per trejus metus nuo ketinimų protokolo pasirašymo dienos", – tikino bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" atstovas Gediminas Petrauskas.
Pašnekovas nurodė, kad triukšmą slopinančios sienutės bus įrengtos ties Priestočio, S.Dariaus ir S.Girėno, Stadiono ir Geležinkelio gatvėmis, Vitės, Parko ir Geležinkelio stoties mikrorajonuose.
Sienelių ilgis – 2 054,9 m, aukštis sieks nuo 3,5 iki 6,5 m.
"Per balandį bus atlikta iki 30 proc. visų statybos darbų. Šių metų rugpjūtį planuojama užbaigti visus darbus. Įgyvendinus projektą visoje teritorijoje, kur buvo nustatytas higienos normas viršijantis triukšmo lygis, jis bus sumažintas iki leidžiamo lygio", – paaiškino G.Petrauskas.
Vaikšto užsisvajoję
Statydami sienutes darbininkai pastebi, esą kai kurie klaipėdiečiai vaikšto užsisvajoję – nebijo nei atvažiuojančių traukinių, nei darbininkų su didžiule technika.
"Dažnai būna, kad žmones reikia "patraukti". Per dieną tokių atvejų – daugybė. Mato, kad atvažiuoja traukinys, mano, kad teks ilgai laukti, todėl nutaria perbėgti per perėją", – pasakojo darbininkai.
Dėl kai kurių klaipėdiečių abejingumo nerimavo ir Vitės kvartalo gyventojai.
"Prie tvarkomos geležinkelio perėjos teko matyti tokį vaizdelį, kad dar dabar šiurpas eina. Puolama vos ne keturiomis, kai reikėtų vos kelias minutes luktelėti, kol pravažiuos darbuotojų technika. Jeigu ne darbuotojas, prie tos pačios perėjos ne vienas būtų kojomis į priekį išneštas", – socialiniuose tinkluose rašė susirūpinusi moteris.
Kiti mano, kad už tokį beatodairiškumą turėtų būti skiriamos baudos.
Šių metų vasarį traukinys pražudė pagyvenusią moterį, ėjusią ne per perėją. Nukentėjusioji žuvo iškart.
Naujausi komentarai