Pereiti į pagrindinį turinį

Išpardavimai svetur galvų neapsuko

2009-02-13 09:00
Išpardavimai svetur galvų neapsuko
Išpardavimai svetur galvų neapsuko / Nerijaus Jankausko nuotr. Silpnybė: išpardavimai labiausiai kaitina dailiosios lyties atstovių emocijas.

Klaipėdiečiai nesiveržia į užsienį, kad papildytų savo rūbų spintas ir avalynės atsargas. Apie specialias keliones į Europos išpardavimų sostines daugelis kelionių organizatorių kalba be didelio entuziazmo.

Reikia energijos

Bendrovės „Neoturas“ Klaipėdos padalinio vadybininkės Jūratės Kazlauskienės teigimu, tik retkarčiais galima įtarti, kad žmonės į užsienį keliauja norėdami apsipirkti – tokie klientai pasistengia labai tiksliai išsiaiškinti, kiek tektų mokėti už papildomą bagažą.

J.Kazlauskienė nemano, kad specialios kelionės į užsienį tiems, kurie mėgsta lankytis parduotuvėse, sulauktų populiarumo. „Pastebime, kad klientai labai brangina laisvą laiką – dauguma jį nori skirti ramiam poilsiui, SPA procedūroms. Bėgiojimas po parduotuves – nemažai energijos reikalaujantis dalykas“, – samprotavo vadybininkė.

Keliauja savarankiškai

Kelionių agentūros „Lavisana“ direktorė Ana Bieliūnienė – taip pat gan skeptiškos nuomonės apie apsipirkimo turų užsienyje organizavimą: „Mes savo klientams tokių paslaugų nesiūlome, nors esu girdėjusi, kad kai kurie klaipėdiečiai mėgsta tokiu būdu atnaujinti savo garderobą. Naujiems daiktams kelis tūkstančius litų išleisti galintys žmonės patys susiorganizuoja jiems įdomias keliones“.

Agentūra „West Express“ irgi negundo klaipėdiečių galimybe šturmuoti išpardavimus didžiuosiuose Europos miestuose. Kelionių vadybininkės Rasos Indilaitės nuomone, pirkiniai – labai individualus dalykas, žmonių skonis ir poreikiai skiriasi, tad būtų sudėtinga pasiūlyti universalių kelionių variantų.

Vilioja garsūs vardai

Keliones organizuojanti bendrovė „Krantas Travel“ įžvelgia savotišką nišą – savo interneto svetainėje ji planuoja paraginti klientus nepraleisti išpardavimų užsienyje. Nuolaidų karštinė tęsis visą vasarį.

Tautiečių po prekybos centrus niekas už rankos nevedžios. Bendrovė pasirūpins viešbučiais, lėktuvų bilietais.

„Krantas Travel“ direktoriaus Putino Bielskio teigimu, nemažai klaipėdiečių mėgsta savo garderobą atnaujinti užsienyje, yra apie tai pasvajojančių. Žmones vilioja galimybė įsigyti žinomų firmų gaminių su 50–70 proc. nuolaida, didelis rūbų ir avalynės pasirinkimas. „Pas mus pasitaiko, kad skelbiami grandioziniai išpardavimai, o kabo vos keli nukainoti nepopuliarių dydžių drabužiai“, – kritiškai pastebėjo P.Bielskis.

Domina ir „Ikea“

Iš Palangos oro uosto tiesioginių skrydžių pasirinkimas į didžiuosius Europos miestus kuklus – Oslas, Kopenhaga. Danijos sostinė dažnai tampa keliaujančiųjų į kitus megapolius tarpine stotele. Pasak „Krantas Travel“ direktoriaus P.Bielskio, galima tik spėlioti, kuri mados sostinė klaipėdiečius labiausiai vilioja – yra vykstančių ir į Paryžių, ir į Milaną, Berlyną ar Londoną.

Lėktuvo bilietai į didžiuosius Europos miestus kainuoja maždaug tūkstantį litų, nors galima gauti ir pigesnių. Už dvi nakvynes vidutinės klasės viešbutyje teks pakloti apie 560 litų.

Nebrangų trijų dienų kruizą Ryga–Stokholmas–Ryga irgi galima išnaudoti žvalgybai parduotuvėse. Keleiviams dar kelte pasiūloma užsisakyti specialų turą po parduotuves.

Švedija turi brangios šalies reputaciją, tačiau P.Bielskis tvirtino, kad per išpardavimus kainos negąsdina. „Žmones domina ne tik rūbai, batai. Turistai užsuka ir į populiariuosius „Ikea“ prekybos centrus“, – pažymėjo „Krantas Travel“ direktorius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų