Dėmesys – bendrajam planui
Po netrumpo susitikimo miesto rotušėje visi jo dalyviai buvo nusiteikę pozityviai. Visais aptartais klausimais esą judama pirmyn, ieškoma suinteresuotų pusių bendradarbiavimo galimybių.
Susitikimas neapsiėjo be miesto bendrojo plano aptarimo. Susisiekimo ministras teigė domėjęsis, kaip vyksta bendradarbiavimas, realizuojant uosto plėtros bendrąjį planą ir miesto bendrąjį planą.
„Džiaugiamės, kad aptariant konkrečius bendradarbiavimo veiksmus yra pasiektas normalus susitarimas ir žmonių interesai yra pirmoje vietoje“, – apibendrino J.Narkevičius.
Ministras pastebėjo, kad dabartiniame miesto bendrojo plano rengimo kontekste aptarti ir „Lietuvos geležinkelių“ plėtros planai. Anot J.Narkevičiaus, geležinkelių mazgo iš Klaipėdos centro iškeldinimo klausimas yra vystomas sparčiai.
„Tai yra jau realizavimo stadijoje. Galbūt dar anksti kalbėti apie konkrečius veiksmus, tačiau šis procesas yra vystomas“, – dėstė ministras.
Estakadai pinigų ras?
Aptartas ir kiek anksčiau Klaipėdoje gimęs vadinamasis dalykinių sąlygų sąvadas – ilgalaikius vyriausybės įsipareigojimus ir tai, kaip jie vykdomi.
Stop kadras
Šiame sąvade numatomas ir jau eilę metų sprendžiamas Baltijos prospekto žiedinės sankryžos estakados klausimas. Numatoma, kad šio projekto įgyvendinimui prireiks daugiau nei 30 mln. eurų. Šiuo metu svarstomame Klaipėdos biudžete numatoma, kad šiam projektui valstybė skirs tik 5 mln. eurų. Finansavimo tęstinumo penktadienį J.Narkevičius nepažadėjo, tačiau suteikė vilčių.
„Jeigu darbai yra daromi, jeigu judama – visada teigiami poslinkiai galėtų būti. Bet nerimta iš mano pusės būtų sakyti, kad kitais metais bus tiek ir tiek“, – apibendrino ministras.
Klaipėda taps pavyzdžiu?
Ministras taip pat užsiminė apie viltį Klaipėdai gauti finansavimą elektrinių autobusų diegimui mieste.
Pasak J.Narkevičiaus, šiuo metu ministerijoje rengiamas ekologiško transporto projektas ir manoma, kad būtent Klaipėda galėtų tapti ekologiško transporto vystymo pavyzdžiu. Todėl vizito Klaipėdoje metu ministras nusprendė apsilankyti ir elektrinių autobusų gamybos įmonėje „Vėjo projektai“.
„Yra galimybė būti ekologiško transporto pavyzdžiu. „Lietuvos geležinkeliai“ jau tą pavyzdį rodo, nes jau ruošiamas geležinkelio trasos elektrifikavimas“, – pastebėjo ministras.
Naujausi komentarai