Europietiška vadyba garsėjantis Uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas stebina netikėtais sprendimais.
Uosto direkcijoje sudarytas klaidų arba nuodėmių sąrašas, kuris apima laikotarpį nuo 2008 m. sausio 1 d. iki dabar. Taikoma tarsi padarytų klaidų amnestija – prasižengusieji nebus baudžiami.
Tačiau jei nuslėptos nuodėmės išlįs į dienos šviesą, bus taikomos sankcijos.
„Geriau žinoti problemas dabar ir ieškoti jų sprendimo būdų, nei sužinoti apie jas tada, kai jau bus vėlu“, – tikino E.Gentvilas.
Iš viso sąraše jau nurodytos 33 nuodėmės. Visas jas pateikė tik uosto statybomis užsiimantis infrastruktūros padalinys. Jo darbuotojų nusižengimai yra patys įvairiausi – nuo projektavimo ar technologijų klaidų iki laiku nepateiktų užsakymų ar nesuderintų dokumentų.
E.Gentvilas minėjo, kad bus nutraukta sutartis su rangovu, kuris 23 mėnesius neužtikrino garantijų. To neišreikalavo pačios Uosto direkcijos darbuotojai.
Šiais metais direkcija įvairioms statyboms uoste planuoja panaudoti per 200 mln. litų. Tai būtų rekordinė visų laikų metų investicija.
Uosto direkcijos infrastruktūros ir plėtros direktorius Vidas Karolis teigė, kad kai kurie projektai jau atsilieka nuo planų.
Dėl to 20 proc. kaltės tenka pačiai direkcijai, 80 proc. – projektuotojams, savivaldybei, kuri gaišina laiką derindama projektus.
Įtakos turi ir šalta žiema – strigo uosto valymas, akmenų iškėlimas, pernelyg daug diskutuota ir mažai dirbta objekte Danės upėje.
E.Gentvilas akcentavo, kad įtakos turėjo ir Uosto direkcijos finansų sudarkymas.
Direkcija Vyriausybės nurodymu priverstine tvarka privalėjo skirti 200 tūkst. litų paviljonui Šanchajuje įrengti, kur Lietuva bus pristatyta pasaulinėje parodoje Kinijoje.
Naujausi komentarai