Permokos papildė sąskaitas
Iki deklaravimo sezono pabaigos dar liko kiek mažiau nei mėnuo, tačiau nemažai klaipėdiečių jau pateikė dokumentus ir sulaukė susikaupusios gyventojų pajamų mokesčio permokos.
Klaipėdos apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos Mokestinių prievolių departamento direktorė Laimutė Mačernienė teigė, kad Klaipėdos gyventojams jau grąžinta per 1,4 mln. eurų gyventojų pajamų mokesčio, permokos pasiekė per 7 tūkst. klaipėdiečių.
Deklaravimo laikui einant į pabaigą, gyventojų aktyvumas nemažėja.
"Birželio 9 d. duomenimis, Valstybinė mokesčių inspekcija jau yra gavusi 62,4 tūkst. Klaipėdos miesto gyventojų elektronines deklaracijas – jas gyventojai pateikė savarankiškai ar su konsultantų pagalba. Neturinčiųjų galimybės naudotis Valstybinės mokesčių inspekcijos e. paslaugomis deklaraciją nuotoliniu būdu už juos gali pateikti konsultantai, tereikia paskambinti telefonu 1882 ar papildomais apskričių konsultantų telefonų numeriais", – dėstė L.Mačernienė.
Pajamas iš individualios veiklos deklaravo 26 tūkst. (54 proc.) Klaipėdos krašto gyventojų, 2019 m. vykdžiusių individualią veiklą su verslo liudijimais ar pagal pažymą.
Atvyksta konsultuotis gyvai
Pirmąją birželio savaitę, kai buvo sudaryta galimybė Mokesčių inspekcijoje lankytojus priimti gyvai, klientų srautai išaugo.
Anot pašnekovės, greta konsultavimo telefonu, kuris išliko toks pats intensyvus, sulaukiama ir nemažai žmonių, kurie pageidauja konsultuotis atvykę į savo miesto ar rajono inspekcijos padalinius.
"Kaip rodo pirmųjų birželio dienų apsilankymų suvestinė, didelė dalis atvykusiųjų konsultuotis savo klausimus gana paprastai galėtų išspręsti pasinaudoję konsultantų pagalba telefonu, nes ją šiemet teikia gausios specialistų pajėgos visoje šalyje, Klaipėdoje – taip pat", – pastebėjo L.Mačernienė.
Tiesa, norintieji konsultuotis gyvai turėtų nepamiršti, kad reikia registruotis iš anksto Valstybinės mokesčių inspekcijos interneto svetainėje arba "Facebook" puslapyje skelbiamais telefonais. Tokia klientų aptarnavimo tvarka išliks iki deklaravimo pabaigos.
Apsilankymų laikai suteikiami iki 5 darbo dienų į priekį, tačiau maksimalus klientų skaičius negali būti didesnis kaip 2,5 tūkst. klientų per dieną visoje Lietuvoje.
Atvykstančių klientų prašoma dėvėti apsaugines veido kaukes, dezinfekuoti rankas, pagal galimybes – mūvėti vienkartines pirštines.
Išankstinės registracijos ir kitų reikalavimų laikomasi siekiant užtikrinti klientų ir juos konsultuojančių darbuotojų saugumą.
Telefonu – vos kelios minutės
Vis dėlto gana aktyviai naudojamasi ir galimybe kylančius klausimus išspręsti konsultuojantis telefonu.
Skambučių suvestinė rodo, kad deklaruoti pajamas tokiu būdu įprastai trunka apie 5 min., tik atskirais atvejais konsultacija gali užtrukti gerokai ilgiau.
Teigiama, kad Klaipėdos apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos darbuotojai kasdien telefonu suteikia vidutiniškai po 1 100 konsultacijų deklaravimo ir kitais klausimais, o klientų aptarnavimo centre Klaipėdoje gyvai aptarnaujama iki 230 žmonių.
"Rekordiškai didelis skambučių skaičius fiksuotas birželio 1 d., kai Klaipėdos apskrities mokesčių inspekcija atsakė net į 1 876 klientų skambučius", – sakė departamento direktorė.
Naujausi komentarai