Įrengus sienelę, gatvė dar labiau susiaurėtų, ir eismas taptų neįmanomas.
Posėdyje inžinierius Vidas Milišauskas, projektuojantis triukšmą slopinančias sieneles Klaipėdos apskrityje, pateikė siūlymą šioje vietoje įrengti vienpusį eismą, kad mašinos galėtų važiuoti tik viena kryptimi. Tam reikėtų atitinkamų kelio ženklų.
Toks sprendimas susilaukė Vitės kvartalo bendruomenės atstovų pastabų.
Pasak žmonių, padarius šioje gatvėje vienpusį eismą, Kelių eismo taisyklės būtų nuolat pažeidžiamos, o iš įmonių važiuojantis krovininis transportas turėtų būti nukreiptas į Sportininkų ar Pušyno gatves.
Atstovai atkreipė dėmesį, kad dėl tokio sprendimo bendruomenėje kiltų pasipiktinimas, nes, tikėtina, reikėtų naikinti automobilių stovėjimo aikšteles.
"Mūsų siūlymas būtų šioje vietoje įrengti pirmumo ženklus, kai vienoje pusėje važiuoti galima, o kitoje reikia praleisti. Tokiu būdu būtų efektyviau reguliuojamas transporto srautas", – teigė bendruomenės atstovas.
Triukšmą slopinančias sieneles ketinama įrengti ir Geležinkelio gatvėje. Šioje vietoje problemų taip pat yra, tačiau mažiau.
"Bėda ta pati – vietos trūkumas. Įrengus sienelę kelio dalis čia susiaurėja iki 3,5 m, todėl dvipusis eismas negalimas", – kalbėjo V. Milišauskas.
Eismo saugumo komiteto posėdyje numatyta, kad Geležinkelio gatvėje važiuojamoji kelio dalis bus praplėsta iki 5,5 m, susiaurinant dalį šaligatvio.
Šių triukšmą slopinančių sienelių Geležinkelio ir Stadiono gatvėse gyvenantys žmonės laukia jau seniai.
Garso problema tapo dar aktualesnė, kai į Klaipėdą pradėjo riedėti daugiau prekinių traukinių sąstatų.
Naujausi komentarai