Miesto valdžia žada gerinti gyventojams teikiamų paslaugų prieinamumo galimybes.
Neseniai Klaipėdos savivaldybės administracijoje tartasi dėl galimo Klientų aptarnavimo centro steigimo.
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojos Astos Dirgėlienės teigimu, planuojama, kad per 2020 m. bus parengta klientų aptarnavimo centrų arba vieno tokio centro koncepcija.
Administracijos vadovybės manymu, būtų tikslinga steigti vieną aptarnavimo centrą su kuo didesniu paslaugų gyventojams spektru.
"Administracijos vadovybės manymu, būtų tikslinga steigti vieną aptarnavimo centrą su kuo didesniu paslaugų gyventojams spektru. Šiame centre gyventojai galėtų gauti dažniausiai savivaldybės administracijos bei savivaldybei pavaldžių įmonių teikiamas paslaugas", – dėstė A.Dirgėlienė.
Anot pašnekovės, artimiausiu metu planuojami susitikimai su Klaipėdos savivaldybės administracijai pavaldžiomis įmonėmis bei savivaldybės administracijos skyriais dėl paslaugų koncepcijos išgryninimo.
Asta Dirgėlienė / Redakcijos archyvo nuotr.
Numatoma, kad tokiuose centruose bus teikiamos paslaugos nutolusiems gyventojams.
Tokiais gyventojais esą laikomi tie, kuriems fiziškai sudėtingiau pasiekti jiems reikiamų paslaugų teikėjus.
"Šio projekto tikslas yra, kad paslaugos gyventojams būtų kuo paprasčiau prieinamos – gyventojas, atvykęs į Klientų aptarnavimo centrą, vienoje vietoje galėtų gauti kuo platesnį paslaugų spektrą", – aiškino savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja.
Naujausi komentarai