Kaip rodo duomenys, „Klaipėdos vanduo“ šiuo metu aptarnauja daugiau nei 103 tūkst. klientų, iš kurių apie 34 tūkst. jau naudojasi savitarnos portalu.
„Mums rūpi mūsų klientai, todėl siekiame, kad jie galėtų paslaugas gauti greičiau ir patogiau. Norime paskatinti dar aktyviau naudotis savitarnos portalu, kuris leidžia lengvai peržiūrėti, gauti ir apmokėti paslaugas vos keliais paspaudimais. Be to, atsisakydami popierinių sąskaitų, kartu prisidedate prie gražaus tikslo – tvarių, aplinką tausojančių, sprendimų. Tad kviečiame atvykti gyvai – supažindinsime su savitarnos portalo privalumais, suteiksime išsamią instrukciją, kaip juo naudotis ir atsakysime į visus rūpimus klausimus“, – sakė Dovilė Kozlovienė, „Klaipėdos vanduo“ Klientų aptarnavimo departamento direktorė.
Kovo 19 d., trečiadienį, gyventojai laukiami nuo 9 iki 16 val. „Klaipėdos vanduo“ Klientų aptarnavimo centre, adresu Ryšininkų g. 11, Klaipėda. Tądien jų lauks ir Laimės rato žaidimas, kuriame galės laimėti simbolinių prizų.
Klientai skatinami atnaujinti savo kontaktus
„Klaipėdos vanduo“ taip pat pastebi, jog dalis klientų savitarnoje yra nurodę savo senus, nebenaudojamus kontaktinius duomenis, todėl kviečia juos pasitikrinti ir esant reikalui atnaujinti, kad svarbi informacija visada pasiektų laiku.
Gyventojai, nurodę savo mobilųjį telefoną savitarnos portale, gauna SMS pranešimus apie atliekamus planinius darbus, galimus gedimus, kontrolierių vizitus ir kt. Pasitikrinti ir atnaujinti kontaktinius duomenis galima vos keliais mygtukų paspaudimais savitarnos portale („Mano paskyra“ – „Mokėtojo kontaktiniai duomenys“ – „Mokėtojo mob. telefonas“).
Kovo 13–20 dienomis tiek pirmą kartą prisijungę klientai, tiek ir jau besinaudojantys, tačiau atsinaujinę savo kontaktinius duomenis, dalyvaus žaidime. Kasdien atsitiktiniu būdu atrinkti trys laimingieji gaus „Klaipėdos vanduo“ firminius prizus. Su laimėtojais bus susisiekiama asmeniškai.
Primename, kad „Klaipėdos vanduo“ savitarnos portale galima:
• deklaruoti vandens apskaitos prietaisų rodmenis;
• apmokėti už paslaugas;
• pateikti užklausas ir prašymus;
• matyti savo vandens sunaudojimo statistiką;
• apjungti ir valdyti visus turimus objektus;
• kt.
Klientų patogumui prie savitarnos prisijungti galima naudojant „Facebook“ ar „Google“ paskyras.

Naujausi komentarai