Jos herojais tapo patys įmonės darbuotojai, kasdien drauge siekiantys nacionalinės reikšmės pokyčių. Tai nepriklausomybės inžinieriai, kurių pastangas puikiai nusako Lietuvos nacionalinio himno žodžių eilutės.
Darbas Lietuvai – ne tik gražūs žodžiai
Kiekvienas, prisijungęs prie „KN Energies“, nepriklausomai nuo specialybės ar profesijos, tampa nepriklausomybės inžinieriumi, nes dirba Lietuvai ir padeda kurti energetiškai, o kartu ir politiškai nepriklausomą bei tvarią jos ateitį. Būtent tokią žinią siunčia naujoji bendrovės darbdavio įvaizdžio kampanija ir jos vizualizacijos bei vaizdo klipas.
„Kampanijos idėja gimė įtraukus visus įmonės darbuotojus ir atsižvelgus į jiems daugiausiai pasididžiavimo keliančius darbo aspektus. Siekėme sukurti tvarią darbdavio įvaizdžio kampaniją, kuri atspindėtų tikrąsias „KN Energies“ kolegų vertybes ir tai, kas kartu su kitais savo sričių profesionalais juos motyvuoja siekti bendrų tikslų. Tikime, kad aukštesnę misiją pabrėžiantis mūsų darbdavio identitetas padės pritraukti bendraminčių, kuriems rūpi tos pačios vertybės ir tikslai“, – teigė Simona Kutelienė, „KN Energies“ personalo ir paslaugų verslui vadovė.
Milda Ancevičė, „KN Energies“ komunikacijos vadovė, pažymi, kad atlikus darbuotojų apklausą paaiškėjo, kad dirbantys įmonėje didžiuojasi galimybe prisidėti prie realių ir visai šaliai svarbių pokyčių, įsitraukti į prasmingą veiklą.
Tikime, kad aukštesnę misiją pabrėžiantis mūsų darbdavio identitetas padės pritraukti bendraminčių, kuriems rūpi tos pačios vertybės ir tikslai.
„Tai tikrai nestebina – „KN Energies“ yra viena iš tų įmonių, kurioje darbas Lietuvai nėra tik gražūs žodžiai, o kasdienybė. Mūsų gretose neabejotinai vieta žmonėms, kurie yra neabejingi valstybei, jos raidai ir visapusiškai nepriklausomybei“, – sakė M. Ancevičė.
Akcentuojamas prasmės jausmas
Anot „KN Energies“ generalinio direktoriaus Dariaus Šilenskio, nuo įmonės darbuotojų pastangų tiesiogiai priklauso Lietuvos energetinės nepriklausomybės užtikrinimas per šaliai strategiškai svarbaus suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) laivo-saugyklos „Independence“ veiklą, taip pat žaliųjų energetikos sprendimų ir infrastruktūros vystymą energetinei transformacijai bei klimato neutralumo tikslams pasiekti. Tad prasmės jausmo dirbant bendrovėje, jos vadovo teigimu, tikrai netrūksta. Tai norėta perteikti ir naujojoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje.
„Nuo pat Lietuvos nepriklausomybės atgavimo, jos užtikrinimas buvo neatsiejamas nuo energetinės nepriklausomybės. Laisvos Lietuvos aušroje susidūrėme su energetine blokada, vėliau energijos kainų kaip šantažo priemonės naudojimu. Alternatyvių energijos tiekėjų ir tam reikalingos infrastruktūros sukūrimas tapo strateginiu tikslu Lietuvai. Proveržį pavyko pasiekti Klaipėdoje prisišvartavus SGD saugyklai-laivui „Independence“, kuris tapo mūsų šalies energetinės nepriklausomybės pagrindu ir simboliu. Investicijos į šį laivą buvo drąsus ir, vertinant šiandienos geopolitinį kontekstą, neabejotinai pasiteisinęs žingsnis.
Be to, ir mūsų tarptautinė veikla kai kuriuose projektuose prisideda prie nepriklausomybės nuo taršiausių energijos šaltinių mažinimo. Remiantis mūsų strategija iki 2050 m. tapsime ir nepriklausomybės nuo iškastinio kuro inžinieriais bei tęsime pastangas plėtoti mūsų šalies poreikius ir tikslus atitinkantį energetikos sektorių, o tam reikia ir reikės profesionaliai dirbančių specialistų“, – pažymėjo D. Šilenskis.
Proveržį pavyko pasiekti Klaipėdoje prisišvartavus SGD saugyklai-laivui „Independence“, kuris tapo mūsų šalies energetinės nepriklausomybės pagrindu ir simboliu.
Kampanijos herojai – realūs įmonės darbuotojai
Kampanijos pagrindu tapo nepriklausomybės inžinierių – realių įmonės darbuotojų – portretai. Jie papildyti Lietuvos respublikos himno teksto fragmentais, kurie nusako aukštesnę įmonės misiją ir siejasi su jos darbuotojų pastangomis. Kampanijos vaizdo klipe kuriamas unikalus pasakojimas, kurio dalimi ir tapo nacionalinio himno teksto fragmentai, atspindintys kasdienį darbą tėvynės labui.
„Vaizdo klipe pasakojama apie mūsų įmonės darbuotojų darbo svarbą, kuri metams bėgant ir žaliosios transformacijos reikšmei didėjant, išaugo. Siekiant pereiti prie alternatyvių energijos šaltinių, plėtoti ateities energetikos technologijas reikės dar daugiau pasišventusių ir savo darbo prasmę matančių nepriklausomybės inžinierių“, – įsitikinusi „KN Energies“ komunikacijos vadovė M. Ancevičė.
Nuo šiandien startuojanti nepriklausomybės inžinierių kampanija apims lauko ekranus, reklaminius stendus, reklamą ant viešojo transporto, radiją, internetą ir kitus komunikacijos kanalus. Darbdavio įvaizdžio kampaniją „KN Energies“ kūrė kartu su kūrybine integruotos komunikacijos agentūra „Ink Agency“.
Naujausi komentarai