Pereiti į pagrindinį turinį

"Minties" įgula darbavosi su lenkais

2015-08-08 08:51

Naujajam Klaipėdos universiteto laivui veiklos netrūksta. Vos prieš kelias dienas "Mintis" grįžo iš ekspedicijos Lenkijoje, kur vykdė pirmąjį savo komercinį užsakymą užsienyje.

Naujajam Klaipėdos universiteto laivui veiklos netrūksta. Vos prieš kelias dienas "Mintis" grįžo iš ekspedicijos Lenkijoje, kur vykdė pirmąjį savo komercinį užsakymą užsienyje.

Nuo liepos vidurio ekipažas svečiavosi Lenkijoje. Kartu su kaimynais Baltijos jūroje klaipėdiečiai vykdė lenkų įmonės MEWO komercinį užsakymą.

Pasak vyresniojo "Minties" mokslininko, asociacijos "Baltijos slėnis" direktoriaus Nerijaus Blažausko, darbai Lenkijos išskirtinėje ekonominėje zonoje ir teritoriniuose vandenyse praėjo sklandžiai. Jis pats dalyvauti ekspedicijoje negalėjo, tačiau pasakojo apie atliktas užduotis.

"Padėjome lenkams įdiegti tris hidrografinius plūdurus jų teritoriniuose vandenyse, atlikome povandeninio kabelio Gdynios ir Helo inspekcijos tyrimus ir inžinerinius grunto testavimus“, – aiškino N.Blažauskas.

Pašnekovo žodžiais, minėtiems darbams atlikti reikalingi atitinkami, techniškai pajėgūs laivai, todėl "Mintis" įgulai puikiai pasitarnavo.

"Buvome tarsi pagalbininkai, kitus darbus vykdė patys lenkai. Paprastai apie 5–6 specialistų vienam tokiam projektui pakanka", – aiškino mokslininkas.

Tai jau antrasis laivo komercinis užsakymas šiais metais ir pirmasis atliktas užsienyje.

Darbams buvo panaudotas povandeninis filmavimo robotas – universalus, įvairiems bandymams, tyrimams ir net gelbėjimo operacijoms praverčiantis įrenginys.

Artimiausiu metu laive bus atliekami techninės priežiūros darbai – geofizinės įrangos instaliacija, taip pat bandymai jūroje. N.Blažauskas pasakojo, esą dar šį mėnesį Baltijos jūroje bus vykdomi Būtingės naftos terminalo aplinkos monitoringui reikalingi tyrimai.

"Laukia Būtingės naftos terminalo monitoringas, bet tai veikiausiai bus nedidelis vienos ar dviejų dienų išplaukimas. Savaitgalį mėginsime įdiegti ir testuoti geofizinę įrangą. Kol kas kitos išvykos į užsienį dar nepatvirtintos", – sakė pašnekovas.

Kadangi stovinčio laivo išlaikymas – itin brangus, jo įdarbinimas yra vienas pagrindinių įgulos tikslų. "Brangiausiai kainuoja stovintis laivas", – pabrėžė mokslininkas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų