Kaip patikslino Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus padėjėja ryšiams su visuomene Nijolė Dvarionaitė-Milkintienė, Uosto direkcija narų funkcijoms užtikrinti dabar naudoja narų laivą „Gelmė“ bei narų botą „Rifas“. Pastarojo laivo korpusas ir mechanizmai paseno. „Rifas“ statytas prieš 30 metų. Jo remontuoti nebeapsimoka, nes tam reikėtų didelių remonto sąnaudų.
Uoste, kur nuolat vyksta įvairūs statybų darbai, turi būti užtikrintas nepertraukiamas narų darbas. Tam reikalingi du laivai.
Pasenusį „Rifą“ pakeis naujas laivas. Jis užsakytas pastatyti Estijos Nasva, Laana-Saare mieste esančioje „Baltic Workboats“ laivų statykloje. Naujo laivo statybos kaina 2 mln. 895 tūkst. eurų.
Kaip patikslino N.Dvarionaitė-Milkintienė, naujas laivas skirtas ne vien narų darbams, jis turės ir papildomų funkcijų. Jis galės surinkti išsiliejusius naftos produktus bei šiukšles Klaipėdos uosto akvatorijoje.
Planuojama, kad laivas bus pastatytas ir į Klaipėdą atplauks 2017-ųjų rudenį.
Netrukus Uosto direkcija turėtų apsispręsti ir tai, kas jai statys naują žemsiurbę. Jos kaina bus maždaug 10 kartų didesnė nei 2017 metais planuojamo pastatyti narų laivo.
Naujausi komentarai